Maak het verschil met jouw talent en expertise!

Rode Kruis-Vlaanderen is dé werkgever voor gemotiveerde kandidaten die alles uit hun job willen halen met het oog op een bloeiende carrière. Van jobs in verpleegkunde en labo's, sociale hulpverlening, IT- HR- en managementfuncties, help ons helpen en maak er je job van!

Ontdek de laatste vacatures

Je bekijkt 0 resultaten
van de 0 items.
highlight
Filters wissen
Regio
Statuut
Contract type
Categorie
Dienstverband
Uurregeling
Roeselare
Voltijds
West-Vlaanderen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Elke dag hebben mensen bloed nodig: na een operatie, een bevalling, een verkeersongeval... Daarom zamelt Rode Kruis-Vlaanderen jaarlijks ruim 350.000 bloedgiften in. 


Momenteel zijn we op zoek naar een verpleegkundige/teamleider voor het Donorcentrum in Roeselare.

Als teamleider ben je lid van het team van je collega's verpleegkundigen en afname assistenten. Je voert, net als je collega-verpleegkundigen, mee operationele taken uit, maar draagt anderzijds ook de verantwoordelijkheid over de coördinatie van het Donorcentrum Roeselare.

 

Functiebeschrijving

  • Hiërarchisch verantwoordelijk voor aantal medewerkers (eerste aanspreekpunt, coaching van medewerkers, opvolging van problemen,...);
  • Medeverantwoordelijke voor opkomsten en retentie van bloed-, plasma en bloedplaatjesgevers in samenwerking met donorrelaties;
  • Logistiek verantwoordelijk.
  • Eindverantwoordelijke voor toepassing en bewaking van voorschriften op gebied van kwaliteit en preventie;
  • Voert zelf autonoom een groot aantal technische handelingen uit;
  • Je voert functioneringsgesprekken, verzuimgesprekken en selectiegesprekken uit;
  • Aanspreekpersoon voor afdelingen en verenigingen voor afname gerelateerde items;
  • Je geeft donoren informatie omtrent hun donatie en je moedigt hen aan om een nieuwe afspraak te maken en/of eventueel voor een ander bloedproduct
  • Je bent ambassadeur van het Rode Kruis-Vlaanderen;
  • Je rapporteert hiërarchisch aan het hoofd Collecte.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een bachelor diploma verpleegkunde
  • Ervaring als leidinggevende
  • Je bent een betrouwbaar iemand met verantwoordelijkheidszin. Je handelt efficiënt in alle situaties.
  • Je werkt nauwkeurig en staat in voor de opvolging van procedures en normen. Ervaring met het werken binnen een kwaliteitssysteem strekt tot aanbeveling.
  • Je bent sociaal ingesteld en je werkt graag en goed in team.
  • Je bent donorgericht en (klant)vriendelijk.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office.
  • Je bent snel vertrouwd met nieuwe (bedrijfs)applicaties;
  • Je bent flexibel en bereid om zowel overdag, maar vooral ook 's avonds te werken.
  • Je bent organisatorisch aangelegd en je weet je agenda goed te beheren
  • Je hebt bij voorkeur een rijbewijs B en een eigen wagen.

Ons aanbod

  • Een contract van onbepaalde duur, voltijds (38u/week). Deze worden hoofdzakelijk verspreid van maandag tot vrijdag. Zaterdagwerk maakt echter ook deel uit van het uurrooster en het aantal te werken zaterdagen zal de komende 3 jaar gestaag verhogen van maximum 3 tot 14 per jaar.  
  • Een veelzijdige en afwisselende job met veel persoonlijke contacten. Als teamleider heb je bovendien nooit nachtwerk. 
  • We bieden je marktconforme voorwaarden aan:
    • eindeloopbaandagen
    • eindejaarspremie
    • premies voor avondwerk
    • laptop
    • GSM (toestel en abonnement)
    • groepsverzekering (vanaf 25jaar)
  • Je loon wordt bepaald volgens IFIC-barema (categorie 16). Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema.

  • Je krijgt de nodige begeleiding en opleiding om je functie goed uit te oefenen.

Plaats van tewerkstelling

Donorcentrum Roeselare, Ooststraat 148, 8800 Roeselare 

Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Ben je een ambitieuze professional met interesse en passie voor hulpverlening die kadert binnen onze ‘rampenhulpverlening’? Wil je een expert worden in het verhogen van de kwaliteit en efficiëntie van voornamelijk dringend en niet-dringend patiëntenvervoer in Vlaanderen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

We zijn bij Rode Kruis-Vlaanderen op zoek naar een enthousiaste collega die zich helemaal wil verdiepen in onze vakgebieden en zichzelf wil ontwikkelen tot een ware specialist binnen dit domein. Hierbij geven we je de kans om je verder te verdiepen in de materie en je interesses ten volle te benutten. Zo bouw je mee aan een duurzame, kwalitatieve toekomst op vlak van patiëntenvervoer en dit met een blijvende impact op de maatschappij en de burgers in nood.

 

Functiebeschrijving

Als Domeincoördinator Pre-Hospitaalzorg & Patiëntenvervoer bij het Rode Kruis-Vlaanderen ben je ons deskundig aanspreekpunt voor vrijwilligers, lesgevers, collega’s en externe actoren inzake medico-sanitaire hulpverlening en patiëntenvervoer. Je bewaakt en verhoogt de professionaliteit van deze dienstverlening en zorgt ervoor dat alles conform de huidige wetgeving gebeurt. Je staat ook in voor de verdere verankering van de bestaande 112-standplaatsen en uitbreiding van nieuwe 112-standplaatsen.

Jouw taken en verantwoordelijkheden op een rijtje:

  • Je vertaalt de noden naar beleid dat de kwaliteit, efficiëntie en doelgerichtheid verzekert. Je schrijft vlot en helder en hebt al een eerste ervaring in het opmaken van procedures binnen kwaliteitsmanagement.
  • Projectbeheer & -management: Je stelt projecten voor en volgt deze zelfstandig op. Mogelijke projecten zijn het uitwerken van erkenningsdossiers, meedingen naar licenties voor nieuwe standplaatsen of verbeterprojecten voor de reeds bestaande standplaatsen.
  • Je bewaakt de kwaliteit en beschikbaarheid van middelen en ingezet (vrijwillig) personeel.
  • Je denkt mee over innovatieve oplossingen die de werking van standplaatsen versterken.
  • Coördineren van standplaatsen van Rode Kruis-Vlaanderen, je staat hierbij de standplaatscoördinator bij met advies en pikt complexere problemen mee op vanuit dienst Interventie.
  • Je hebt regelmatig overleg met interne en externe stakeholders inzake de medico-sanitaire hulpverlening en patiëntenvervoer.

Jouw profiel

  • Je hebt een minimaal een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring met denkvermogen op masterniveau.
  • Je beschikt over sterke communicatieve & leiderschapsvaardigheden. Een eerste ervaring als leidinggevende is noodzakelijk.
  • Je neemt initiatief en werkt projectmatig aan verbetertrajecten, waarbij je zelfstandig stappen zet van analyse tot implementatie.
  • Je bent een teamplayer met een proactieve en resultaatgerichte instelling.
  • Ervaring binnen de sector is een grote plus.
  • Ervaring in het werken met vrijwilligers is een grote troef.
  • Talen: Nederlands. Functionele kennis van Frans en Engels zijn een plus.
  • Bereidheid tot regelmatig avond- en weekendwerk en verplaatsingen voor contacten met stakeholders.

Ons aanbod

Een gevarieerde en verantwoordelijke functie met ruimte voor initiatief en zelfstandigheid bij een maatschappelijk relevante organisatie waarbij je een rechtstreekse bijdrage kan leveren aan levensreddende initiatieven.

  • Een contract van onbepaalde duur
  • Marktconforme verloning
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, fietsvergoeding, …

Wil je samen met ons het verschil maken? Solliciteer nu en word onderdeel van een organisatie die helpt helpen!

Plaats van tewerkstelling

Mechelen

Beersel
Voltijds
Vlaams-Brabant
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Ook in België komen mensen toe op zoek naar een veilige thuis. Rode Kruis-Vlaanderen vangt, op vraag van de overheid, deze verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij hun asielprocedure doorlopen.

Ben jij gemotiveerd om mee te helpen aan deze missie? Kom ons team versterken en draag zo rechtstreeks bij aan menswaardige opvang.  

Functiebeschrijving

  • Je leidt het centrum samen met de Centrummanager. Je zorgt (samen) voor de organisatie van de dagelijkse werking en voor opvolging van de door jullie opgestelde budgetten;
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van een aantal deelgebieden in de werking die verdeeld worden naargelang de noden van het centrum en de eigen competenties, waaronder opstellen van de werkplanning, personeelsadministratie, organisatie van de facilitaire diensten, coördinatie van integratie en vrijwilligers, opvolging van de psychosociale ondersteuning, dienstverlening rond asielprocedure, medische dienst en activiteitenwerking;
  • Je bent mee verantwoordelijk voor de leefbaarheid van het opvangcentrum en een goede dienstverlening aan de asielzoekers;
  • Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers, verzoekers om internationale bescherming en externe contacten;
  • Je documenteert goede praktijken in het centrum, maakt verbetervoorstellen naar de Centrummanager waar het beter kan, gaat in overleg met OPA hoofdzetel waar van toepassing;
  • Je coördineert de werking van het centrum volgens de afspraken met de hoofdzetel, de overeenkomsten met de overheid en de wettelijke normen;
  • Je werkt in een gemiddelde werkweek van 38u (berekend op kwartaalbasis) met regelmatig avond- en weekendwerk;
  • Samen met de collega's binnen het team centrumleiding (Centrummanager en adjunct-Centrummanager(s)) verzeker je de permanentiediensten binnen een 24/7-werkomgeving.

Jouw profiel

  • Je bezit minimum een bachelordiploma, bij voorkeur in een menswetenschappelijke richting of sociale richting;
  • Je hebt kennis en/of ervaring inzake psychosociale begeleiding. Ervaring in crisisopvang en werken met mensen met een diverse culturele achtergrond is aanbevolen. Kennis van de asielprocedure is een pluspunt;
  • Bij voorkeur kan je terugvallen op een eerste leidinggevende ervaring;
  • Je stat stevig in je schoenen en treedt kordaat op in moeilijke situaties;
  • Je denkt oplossingsgericht te werk, bent sterk in plannen en organiseren en bezit over een goede portie overtuigingskracht om anderen mee te kunnen bewegen in beslissingen;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels. Kennis van Duits en eventueel andere talen zijn een extra troef.

Ons aanbod

  • Een job met betekenis: je levert dagelijks een directe bijdrage aan een warme, menswaardige opvang voor mensen op de vlucht;
  • Een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is, omringd door geëngageerde collega’s met een sterk teamgevoel;
  • Voltijdse tewerkstelling in een contract onbepaalde duur. 
  • Verloning volgens barema 250 in paritair comité 319. Voor inzicht in het barema verwijzen we naar onze website https://werkenbij.rodekruis.be/barema ,'Barema's opvangcentra'. Rode Kruis-Vlaanderen erkent minstens de helft van je totale werkervaring als anciënniteit, ook als die ervaring niet 1-op-1 aansluit met de functie;
  • Salaris aangevuld met extralegale voordelen:
    • Maaltijdcheques van 8 euro per dag
    • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage)
    • Woon-werkverkeer met de trein wordt volledig terugbetaald – in een busabonnement komen we 75% tussen, een netto fietsvergoeding van 0,36€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, moto) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels
  • Additionele bruto premie voor geleverde permanentiediensten verdeeld over jou en je collega centrumleiding;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden: je krijgt ruimte om je expertise uit te breiden en je leiderschap verder te ontwikkelen.

Plaats van tewerkstelling

  • Beersel
Leopoldsburg
Voltijds
Limburg
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Ook in België komen mensen toe op zoek naar een veilige thuis. Rode Kruis-Vlaanderen vangt, op vraag van de overheid, deze verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij hun asielprocedure doorlopen.

Ben jij gemotiveerd om mee te helpen aan deze missie? Kom ons team versterken en draag zo rechtstreeks bij aan menswaardige opvang.  

Functiebeschrijving

  • Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum.
  • Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners
  • Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners
  • Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de verzoekers om internationale bescherming.
  • Je vervult ad hoc administratieve opdrachten
  • Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement.
  • Je organiseert activiteiten voor de bewoners (o.a. taallessen, sport, …)
  • Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum: je bent ook een deskundig aanspreekpunt voor jouw collega-begeleiders.
  • Als begeleider kan je in één of meerdere deeltaken ingezet worden. Deeltaken waar je mogelijk als begeleider kan instappen zijn:
    • Psychosociale begeleiding: je bent vanuit jouw specifieke ervaring en deskundigheid het aanspreekpunt voor de teamleden omtrent psychosociale thema’s binnen de werking van het opvangcentrum
    • School en vorming: je volgt de inhoudelijke en praktische aspecten van de bewoners inzake onderwijs en vorming op.
    • Groepsgebeuren:  je organiseert vormingsmomenten en sport- en ontspanningsactiviteiten uit voor alle doelgroepen: kinderen, tieners, vrouwen en mannen.
    • Digitalisering: Je bent verantwoordelijk voor  van administratieve werkprocessen en opvolgen van de centrumsite (SharePoint).
    • Proceduremedewerker:  gidst ze deskundig doorheen de procedure (verzoek om internationale bescherming)
    • NBMV: je begeleidt minderjarige bewoners in hun dagelijkse structuur. 

Jouw profiel

  • Je hebt een diploma hoger onderwijs in een menswetenschappelijke richting (sociaal werk, orthopedagogie(toegepaste) psychologie, sociologie, criminologie, readaptatiewetenschappen,…)
  • Je hebt ervaring met psychosociale begeleiding en gesprekstechnieken (stage telt mee).
  • Ervaring met diverse culturele achtergronden? Top!
  • Je bent een doener en gaat er meteen voor.
  • Je bent flexibel en bereid om te werken in een ploegenstelsel met vroege, dag- en avondshiften, inclusief weekendwerk.
  • Je spreekt vlot Nederlands, Engels, Frans… en misschien nog meer?
  • MS Office kent geen geheimen voor jou, en je werkt vlot met digitale opvolging van bewonersdossiers. SharePoint-ervaring is mooi meegenomen.
  • Je bent empathisch en diplomatisch, maar je durft ook je grenzen te stellen.
  • Je bent georganiseerd en administratief sterk.
  •  

Ons aanbod

  • Job in een multiculturele omgeving met directe maatschappelijke impact;
  • Je bent omringd door een team van experts en volgt een mooi opleidingstraject;
  • Je werkt in een gemiddelde werkweek van 38u (berekend op kwartaalbasis) met regelmatig avond- en weekendwerk;
  • Tewerkstelling in Nood opvangcentrum : Contract onbepaalde duur met clausule noodopvang: duur is afhankelijk van opdracht van de overheid in het kader van het organiseren van noodopvang voor verzoekers om internationale bescherming;
  • Je loon wordt bepaald volgens barema 232 in paritair comité 319. Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'Barema's opvangcentra'. Rode Kruis-Vlaanderen erkent minstens de helft van je totale werkervaring als anciënniteit, ook als die ervaring niet relevant is voor de functie;
  • Shiftprestaties (vroege, dag- en late diensten + weekenddienst (1 weekend op 3)
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Ecocheques van 250 euro per jaar
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer :
    • Reizen met de trein? Wij betalen je ticket volledig terug.
    • Busabonnement? Daar springen we voor 75% bij. 
    • Fiets je naar je werk? Dan krijg je een netto vergoeding van 0.36 euro per kilometer
    • Ander vervoersmidde zoals auto of motor? Die worden vergoed volgens de geldende sectorale en wettelijke regels.

Heb je interesse in deze vacature? Aarzel dan niet en solliciteer meteen online.

We kijken uit naar je reactie!

Plaats van tewerkstelling

  • Leopoldsburg
Sint-Niklaas
Voltijds
Oost-Vlaanderen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Ook in België komen mensen toe op zoek naar een veilige thuis. Rode Kruis-Vlaanderen vangt, op vraag van de overheid, deze verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij hun asielprocedure doorlopen.

 

Functiebeschrijving

  • Je leidt het centrum samen met de Centrummanager. Je zorgt (samen) voor de organisatie van de dagelijkse werking en voor opvolging van de door jullie opgestelde budgetten;
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van een aantal deelgebieden in de werking die verdeeld worden naargelang de noden van het centrum en de eigen competenties, waaronder, organisatie van de facilitaire diensten; digitalisering; activiteitenwerking en bewonersparticipatie; nachtbegeleiding
  • Je bent mee verantwoordelijk voor de leefbaarheid van het opvangcentrum en een goede dienstverlening aan de asielzoekers;
  • Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers, verzoekers om internationale bescherming en externe contacten;
  • Je documenteert goede praktijken in het centrum, maakt verbetervoorstellen naar de Centrummanager waar het beter kan, gaat in overleg met OPA hoofdzetel waar van toepassing;
  • Je coördineert de werking van het centrum volgens de afspraken met de hoofdzetel, de overeenkomsten met de overheid en de wettelijke normen;
  • Je werkt in een gemiddelde werkweek van 38u (berekend op kwartaalbasis) met regelmatig avond- en weekendwerk; voornamelijk dagdiensten van 9u15-17u15; minstens één keer per week avonddienst van 13u45-21u45; twee keer per kwartaal weekendwerk
  • Samen met de collega's binnen het team centrumleiding (Centrummanager en adjunct-Centrummanager(s)) verzeker je de permanentiediensten binnen een 24/7-werkomgeving.
  •  

Jouw profiel

  • Je bezit minimum een bachelordiploma, bij voorkeur in een menswetenschappelijke richting of sociale richting;
  • Je hebt kennis en/of ervaring inzake psychosociale begeleiding. Ervaring in crisisopvang en werken met mensen met een diverse culturele achtergrond is aanbevolen. Kennis van de asielprocedure is een pluspunt;
  • Bij voorkeur kan je terugvallen op een eerste leidinggevende ervaring;
  • Je staat stevig in je schoenen en treedt kordaat op in moeilijke situaties;
  • Je denkt oplossingsgericht te werk, bent sterk in plannen en organiseren en bezit over een goede portie overtuigingskracht om anderen mee te kunnen bewegen in beslissingen;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels. Kennis van Duits en eventueel andere talen zijn een extra troef.

Ons aanbod

  • Een job met betekenis: je levert dagelijks een directe bijdrage aan een warme, menswaardige opvang voor mensen op de vlucht;
  • Een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is, omringd door geëngageerde collega’s met een sterk teamgevoel;
  • Voltijdse tewerkstelling met een snelle opstart in een contract onbepaalde duur.
  • Verloning volgens barema 250 in paritair comité 319. Voor inzicht in het barema verwijzen we naar onze website https://werkenbij.rodekruis.be/barema ,'Barema's opvangcentra'. Rode Kruis-Vlaanderen erkent minstens de helft van je totale werkervaring als anciënniteit, ook als die ervaring niet 1-op-1 aansluit met de functie;
  • Salaris aangevuld met extralegale voordelen:
    • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
    • Ecocheques 250 euro per jaar;
    • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
    • Woon-werkverkeer met de trein wordt volledig terugbetaald – in een busabonnement komen we 75% tussen, een netto fietsvergoeding van 0,36€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, moto) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels
  • Additionele bruto premie voor geleverde permanentiediensten verdeeld over jou en je collega centrumleiding;
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden: je krijgt ruimte om je expertise uit te breiden en je leiderschap verder te ontwikkelen.

Plaats van tewerkstelling

  • Sint-Niklaas
Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Sinds mei 2004 krijgen niet-begeleide buitenlandse minderjarigen die België binnenkomen een voogd toegewezen. Die heeft als taak de belangen van de minderjarige te behartigen en te beschermen binnen het kader dat hiervoor in België bestaat.

Bij Rode Kruis-Vlaanderen werkt een team van voogden die elk minstens 25 niet begeleide minderjarige vluchtelingen ondersteunen en begeleiden.

Functiebeschrijving

  • Je bent de wettelijke vertegenwoordiger van de minderjarige bij alle rechtshandelingen en procedures;
  • Je bouwt een vertrouwensrelatie uit met de minderjarige;
  • Je draagt er zorg voor dat een goede opvang voorzien wordt voor de minderjarige (zowel op vlak van onderwijs, psychologische bijstand, medische verzorging, huisvesting, opsporing van familie, …);
  • Je waarborgt het goede beheer van de goederen van de minderjarige;
  • Je rapporteert aan de vrederechter en de dienst voogdij op het Ministerie van Justitie, door op wettelijk voorziene momenten een onderbouwde verslaggeving te verzorgen;
  • Je werkt in nauw overleg met je collega-voogden en valt onder de verantwoordelijkheid van de manager van het departement Opvang voor Asielzoekers.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een bachelor diploma, bij voorkeur in een menswetenschappelijke richting; 
  • Ervaring in het werken met verzoekers om internationale bescherming of in de Integrale Jeugdhulp is een belangrijke troef, 
  • Je spreekt en schrijft vlot in het Nederlands, maar ook in het Frans en in het Engels kan je je vlot uitdrukken. Kennis van een andere taal is een plus; 
  • Je legt gemakkelijk contact met mensen op verschillende niveaus en weet op discrete wijze met informatie om te gaan; 
  • Je bent flexibel in tijd en ruimmte: 
  • Je verplaatst je veelvulding naar verschillende opvangcentra, rechtbanken, ... 
  • Je werkt met niet-begeleide minderjarige vluchtelingen, waardoor je ook regelmatig 's avonds zal werken.

Ons aanbod

  • Job in een multiculturele omgeving met directe maatschappelijke impact;
  • Je bent omringd door een team van experts en volgt een mooi opleidingstraject;
  • Voltijds contract van 38 uur per week;
  • Je stapt in een contractsoort af te stemmen met OPA-management;
  • Onmiddellijke indiensttreding;
  • Je loon wordt bepaald volgens barema 237 in paritair comité 319. Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'Barema's opvangcentra'. Rode Kruis-Vlaanderen erkent minstens de helft van je totale werkervaring als anciënniteit, ook als die ervaring niet relevant is voor de functie;
  • Je verzorgt samen met de collega-voogden de permanenties en ontvangt een vergoeding op de momenten dat je effectief van wacht bent;
  • Groepsverzekering (incl. verzekering gewaarborgd inkomen) en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer :
    • Reizen met de trein? Wij betalen je ticket volledig terug.
    • Busabonnement? Daar springen we voor 75% bij.
    • Fiets je naar het werk? Dan krijg je een nette vergoeding van €0,36 per kilometer.
    • Andere vervoersmiddelen zoals auto of motor? Die worden vergoed volgens de geldende sectorale en wettelijke regels.

Plaats van tewerkstelling

  • Mechelen
Er zijn momenteel geen vacatures die matchen met je zoekopdracht. De 5 meest recente jobs die door Rode Kruis-Vlaanderen zijn geplaatst, worden hieronder voor u weergegeven.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dit zeggen onze collega's

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit volutpat gravida malesuada quam commodo id integer nam.

“An amazing service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

John Carter
Designer at BRIX Templates

“One of a kind service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Sophie Moore
Head of Design at BRIX Templates

“The best service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Matt Cannon
Developer at BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Solliciteer eenvoudig in 5 stappen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fringilla nunc, amet vitae senectus. A consequat duis nec eu.