Maak het verschil met jouw talent en expertise!

Rode Kruis-Vlaanderen is dé werkgever voor gemotiveerde kandidaten die alles uit hun job willen halen met het oog op een bloeiende carrière. Van jobs in verpleegkunde en labo's, sociale hulpverlening, IT- HR- en managementfuncties, help ons helpen en maak er je job van!

Ontdek de laatste vacatures

Je bekijkt 0 resultaten
van de 0 items.
highlight
Filters wissen
Regio
Statuut
Contract type
Categorie
Dienstverband
Uurregeling
Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Rode Kruis-Vlaanderen is een onafhankelijke vrijwilligersorganisatie die via het Belgische Rode Kruis deel uitmaakt van de Internationale Rode Kruis- en Rode Halve Maanbeweging. De organisatie telt zo'n 1800 werknemers en 14.000 vrijwilligers.

Marketing en Customer Service bij Rode Kruis-Vlaanderen hebben zeer uiteenlopende activiteiten. Enerzijds heb je de Dienst voor het Bloed, een boeiende wereld- gehuld in wetenschap en technologie- waarin donoren ondersteund worden. Anderzijds biedt onze organisatie ook humanitaire hulp bij rampen, baten we opvangcentra uit, etc... Deze brede waaier aan activiteiten maakt het des te boeiender voor de Administratief Medewerker. 

Functiebeschrijving

Als administratief medewerker zorg je samen met twee collega’s voor een positief imago van Rode Kruis-Vlaanderen door een vlotte dienstverlening naar schenkers, donoren, vrijwilligers, personeel en externe relaties. Je onderhoudt die contacten voor de afdeling marketing, met name voor fondsenwerving en donorrelaties. De administratief medewerker zorgt daarnaast voor de professionele en administratieve opvolging van marketingacties of (niet-medische) vragen van donoren en schenkers. Je bent het eerstelijns contact.


Concreet behoort dit tot je takenpakket: 

  • behandelen van de administratie van vragen van schenkers en vrijwilligers met betrekking tot Fondsenwerving.
  • beheer van de administratieve, niet- medische gegevens van (kandidaat)donoren van Dienst voor het Bloed.
  • administratieve opvolging van marketingacties gericht naar schenkers of donoren.
  • Telefoon- en mailboxbeheer voor de dienst Marketing. 

Jouw profiel

Essentieel voor deze job is dat je jezelf omschrijft als proactief en nauwgezet. Je moet daarnaast ook een evenwicht kunnen vinden tussen teamwerk en zelfstandigheid. We kijken voor de rest ook naar de volgende zaken:

  • Bacheloropleiding in een relevante richting of gelijkwaardig door ervaring;
  • Een flinke dosis gezond verstand;
  • Houden van variatie: je switcht vlot tussen telefonische contacten, administratieve taken, mailboxbeheer… 
  • Ervaring met een ticketingsysteem (Jira, Topdesk…) is een pluspunt
  • Zeer goede kennis van het Nederlands.

Ons aanbod

  • Een erg gevarieerde functie in een veelzijdige, boeiende organisatie met maatschappelijke meerwaarde;
  • Een marktconforme verloning in functie van je ervaring;
  • Thuiswerk mogelijk;
  • Extralegale voordelen zoals hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques…
  • Een voltijdse functie met een contract van onbepaalde duur

Plaats van tewerkstelling

  • Mechelen
Mechelen
Voltijds
Alle Provincies
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Functiebeschrijving

•    Je bent multifunctioneel inzetbaar in onze staf, maar werkt hoofdzakelijk in het volgend deskundigheidsgebied van onze werking: medische werking;
•    Je bouwt de reeds aanwezige expertise verder uit en stelt ze ter beschikking van de opvangcentra. Je ondersteunt op die manier, samen met je collega stafmedewerkers, de werking van de opvangcentra;
•    Je bent verantwoordelijk voor een deskundige onderbouw van de medische werking in de opvangcentra en neemt hiervoor concrete initiatieven, onder andere:
•    Je ondersteunt de centra in de uitbouw van medische doorverwijsnetwerken in de omgeving van de centra in het kader van hulpverlening aan asielzoekers die meer gespecialiseerde psychologische of medische zorg nodig hebben.
•    Je coacht de verantwoordelijken voor de medische deeltaak in de centra.
•    Je levert een bijdrage aan de stroomlijning en kwaliteitsverbetering van de werkprocessen in de opvangcentra.
•    Je brengt de goede praktijken in de verschillende centra in kaart en stelt deze ter beschikking van alle centra. Je werkt mee aan het ontwerpen en testen van verbeteringsprocessen.
•    Je levert een bijdrage aan de digitalisering van allerlei medische werkprocessen.
•    Je neemt deel aan overleg met allerlei externe partners en Fedasil, en bent in staat een vertaalslag te maken van de noden in de opvangcentra naar voorstellen voor samenwerkingen, verbetering van processen of beleidskeuzes;
•    Je hebt een affiniteit met psychische problematieken, en werkt hieromtrent samen met je collega-stafmedewerker psychosociaal;
•    Je ondersteunt het management OPA bij diverse projecten;
•    Je biedt niet alleen een theoretische kader, maar weet de kennis ook te vertalen naar de werkvloer;

Jouw profiel

•    Je beschikt minimaal over een diploma verpleegkundige of diploma bachelor binnen een medische richting met al een eerste relevante werkervaring;
•    Bijkomende expertise in volksgezondheid, gezondheidseducatie, … is een meerwaarde
•    Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Naast je uitstekende beheersing van het Nederlands, ben je vlot in Frans en Engels (of ben je bereid dit te worden binnen een redelijke termijn) ;
•    Je kunt je communicatiestijl aanpassen aan de context en de gesprekspartner, en kunt een boodschap duidelijk maar voldoende diplomatisch overbrengen;
•    Je hebt zin voor initiatief en staat bekend om je pragmatische, maar toch professionele aanpak;
•    Je hebt bij voorkeur ervaring met projectwerk;
•    Je bent flexibel in het opnemen van uiteenlopende taken;
•    Je bent stressbestendig, kunt goed prioritiseren en omgaan met deadlines;
•    Je hebt sterke digitale vaardigheden; ervaring met een EMD (Elektronisch Medisch Dossier) is een plus.
•    Je bent in het bezit van een rijbewijs en bereid je zeer regelmatig te verplaatsen naar de diverse opvangcentra.

Ons aanbod

•    Een boeiende en afwisselende werkomgeving. Je werkt in een expertrol, geruggensteund door openhartige en deskundige collega-stafmedewerkers. 
•    Contract onbepaalde duur.
•    Voltijdse tewerkstelling in een 38-urenweek;
•    Salaris volgens barema waarbij relevante ervaring meegenomen wordt.
•    Maaltijdcheques, groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij een hospitalisatieverzekering.
 

Plaats van tewerkstelling

  • Mechelen
Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Rode Kruis-Vlaanderen is een onafhankelijke vrijwilligersorganisatie die via het Belgische Rode Kruis deel uitmaakt van de Internationale Rode Kruis- en Rode Halve Maanbeweging. De organisatie telt zo'n 1800 werknemers en 14.000 vrijwilligers.

Rode Kruis-Vlaanderen heeft zeer uiteenlopende activiteiten. Enerzijds heb je de Dienst voor het Bloed, een boeiende wereld- gehuld in wetenschap en technologie- waarin onder meer bloed en bloedproducten vrijgegeven worden aan ziekenhuizen. Anderzijds biedt onze organisatie ook hulp bij rampen, eerste hulpopleidingen, etc.... Deze brede waaier aan activiteiten maakt het des te boeiender voor de dienst applicatiebeheer. 

Functiebeschrijving

  • Als ICT applicatie manager ben je verantwoordelijk voor de implementatie van nieuwe software projecten, zowel in het domein van software ontwikkeling, pakket implementatie of een combinatie; Tevens bewaak je de releases op bestaande toepassingen;
  • Je adviseert en ondersteunt de verschillende diensten van Rode Kruis-Vlaanderen met betrekking tot de softwareoplossingen. Je denkt met hen mee en streeft een optimale oplossing na voor de business processen;
  • Je brengt de behoefte van de gebruikers in kaart; checkt de haalbaarheid en plant de te ondernemen stappen;
  • Je zorgt voor een degelijke briefing van je interne of externe partners en volgt nauw op;
  • Je bewaakt de gemaakte afspraken met de business, ziet er op toe dat de vooropgestelde deadlines worden behaald binnen budget en je staat garant dat de externe leveranciers en/of het applicatie ontwikkelteam kwaliteitsvolle producten oplevert;
  • Je denkt mee met de interne klanten en helpt hen de juiste ICT keuzes te maken met het oog op de toekomst;
  • Je stuurt de externe partners of leveranciers aan, alsook de applicatiemedewerkers bij maatwerk software projecten.
  • Je test nieuw opgezette applicaties en je evalueert bestaande applicaties, die je waar nodig optimaliseert; 
  • Je begeleidt de business bij de validatie en ingebruikname van de applicatie door onder meer opleidingen en een gebruiksaanwijzing;

Jouw profiel

  • Je beschikt minimaal over een bachelor-diploma in een informatica-technische richting of gelijkaardig door ervaring en je hebt reeds een ervaring als projectmanager/applicatie manager.
  • Je hebt ervaring met de implementatie van businessprocessen bij verschillende diensten.
  • Naast een algemene technische kennis, beschik je over sterke communicatieve vaardigheden en ben je een kei in plannen en organiseren;
  • Je weet anderen te overtuigen van je visie inzake software development; bovendien slaag je erin om – samen met je collega’s- de afgesproken deadlines en kwaliteitsvereisten te behalen;
  • Je bent thuis in de wereld van projectmethodologie (PRINCE 2, Agile, SCRUM,…) en weet een projectmatig team aan te sturen;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met de implementatie van CRM pakketten zoals Microsoft Dynamics 365 CE
  • Je hebt ervaring in de analysetechnieken, het in kaart brengen van gebruikersbehoeften en de vertaling naar software specificaties;
  • Je hebt ervaring in het coördineren en uitvoeren van testen, alsook het begeleiden van gebruikersvalidatie en ingebruikname; 
  • Je hebt ervaring in het beheer van applicaties en kennis van applicatiebeheer methodologie (ITIL/ASL)
  • Je bent resultaatgericht. Je zet in op voortgangscontrole en kan doeltreffend tijd, kosten en middelen beheren.
  • Nederlands is de voertaal, maar je beschikt daarnaast over een voldoende mondelinge en schriftelijke taalvaardigheid in het Engels.

Ons aanbod

  • Je draait mee in een veelzijdige, boeiende organisatie met maatschappelijke meerwaarde;
  • Een marktconform remuneratiepakket in functie van je ervaring;
  • Gedeeltelijk thuiswerk mogelijk;
  • Bedrijfswagen en/of fietsleasing
  • Extralegale voordelen zoals hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, …
  • Een voltijdse functie met een contract van onbepaalde duur

Plaats van tewerkstelling

  • Mechelen
Gent
Voltijds
Oost-Vlaanderen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Rode Kruis-Vlaanderen is een onafhankelijke vrijwilligersorganisatie die via het Belgische Rode Kruis deel uitmaakt van de Internationale Rode Kruis- en Rode Halve Maanbeweging. De organisatie telt zo'n 1800 werknemers en 14.000 vrijwilligers.


De Provinciale Zetel binnen Rode Kruis-Vlaanderen zorgt in de eerste plaats voor de coördinatie van de afdelingswerking en zijn vrijwilligers en voor de uitbouw van de dienstenwerking op provinciaal vlak. De provinciale structuur vormt de schakel tussen de afdelingswerking en de werking op gemeenschapsniveau. Voor de Provinciale Zetel van Oost-Vlaanderen, zoeken we momenteel twee medewerkers die de afdelingen en de regio’s op operationeel en organisatorisch vlak gaan ondersteunen. 

Functiebeschrijving

Als Medewerker Afdelings- en Regiobegeleiding bied je ondersteuning en begeleiding aan de afdelingen in Oost-Vlaanderen, met als doel de afdelingen te versterken. Dat betekent dat je verantwoordelijk bent voor: 

  • Samenwerken met de regiovoorzitters om hun afdelingen draaiende te houden. 
  • Organisationele problemen die zich stellen aanpakken.
  • Deelnemen aan de regiovergaderingen. Dit impliceert ook avond- of weekendwerk.
  • Contact opnemen met kandidaat-vrijwilligers die zich aanmelden. 
  • Beheren van het CRM-systeem en andere tools voor vrijwilligers en afdelingen. 
  • Brede administratieve taken voor de provinciale zetel (o.a. verslag opmaken van de provinciale vergaderingen). 
  • Rapportage aan de Provinciemanager

Jouw profiel

Communicatie, proactiviteit, en probleemoplossend vermogen zijn essentieel om succesvol te zijn als medewerker afdelings- en regiobegeleiding. Daarnaast hechten we belang aan:

  • Een hoger diploma in een relevante richting (menswetenschappen, pedagogie, maatschappelijk assistent…) of gelijkwaardig door ervaring. 
  • Flexibiliteit: het is namelijk een job met avond- en weekendwerk over de hele provincie Oost-Vlaanderen waarin je snel moet kunnen schakelen tussen verschillende verantwoordelijkheden. 
  • Collegialiteit: je komt in een klein team terecht waarin samenwerking belangrijk is. 
  • Nauwkeurigheid: er komt wel wat administratie bij de job kijken. 
  • Ervaring in werken met vrijwilligers is een pluspunt. 
  • Een zeer goede kennis van het Nederlands. 

Ons aanbod

  • Een voltijdse job met een contract van onbepaalde duur bij een maatschappelijk relevante werkgever. Bij voorkeur met opstart op 1 oktober 2024 (te bespreken). 
  • Erg gevarieerde verantwoordelijkheden, de mogelijkheid om impact te hebben en mee te bouwen aan een sterke vrijwilligerswerking en efficiënte Rode Kruis-afdelingen in Oost-Vlaanderen. 
  • Verloning volgens categorie 7 in PC330.04, aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering…). 

Plaats van tewerkstelling

  • Gent
Wingene
Voltijds
West-Vlaanderen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Het merendeel van hen verblijft in derdewereldlanden. Maar ook in België komen mensen toe op zoek naar een nieuwe thuis en een veilige haven. Op vraag van de overheid vangt Rode Kruis - Vlaanderen verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij wachten op de uitkomst van hun procedure

Functiebeschrijving

Je wordt ingeschakeld als mobiele begeleider in de regio West- & Oost-Vlaanderen (Brugge - Sijsele – Wingene - Menen - Ieper - Sint-Laureins - Eeklo - Ronse).

Concreet wil dit zeggen dat je tijdelijke personeelstekorten in de bovenstaande centra gaat opvangen of gaat helpen bij de opstart van een nieuw opvangcentrum binnen de regio.

Afhankelijk van de noden van het centrum, wordt je ingeschakeld om volgende taken op te nemen:

  • Je staat mee in voor de dagelijkse organisatie in het centrum & bent aanspreekpunt voor praktische vragen van de verzoekers om internationale bescherming (bewoners).
  • Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners.
  • Je vervult ad hoc administratieve opdrachten.
  • Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement.
  • Je wordt in hoofdzaak ingeschakeld binnen de dagelijkse permanentie.
  • Afhankelijk van het opvangcentrum en de duur van je opdracht kan je voor één of meerdere deeltaken ingezet worden:
    • School en vorming: je volgt de inhoudelijke en praktische aspecten van de bewoners inzake onderwijs en vorming op.
    • Activiteiten: je organiseert vormingsmomenten en sport- en ontspanningsactiviteiten uit voor de bewoners.
    • Digitalisering: het digitaliseren van administratieve werkprocessen en opvolgen van de centrumsite (SharePoint).
    • Procedure: je hebt een basiskennis van de procedure VIB en kan doorverwijzen naar de deskundige ter plaatse.
  • Je volgt de procedures in het kader van het recht op opvang nauwgezet op.

Jouw profiel

Vereist Diploma/ Algemene kennis

  • Je behaalde een diploma hoger onderwijs in een menswetenschappelijke richting (sociaal werk, orthopedagogie, (toegepaste) psychologie, sociologie, criminologie, readaptatiewetenschappen,…) 
  • Je werkt vlot in verschillende digitale systemen, o.a. MS Office (onder andere Word, Outlook, Excel, Teams, ...), elektronische opvolging van bewonersdossiers. 

Gewenste Ervaring    

  • Je hebt belangstelling voor en bij voorkeur ervaring in het werken met mensen met een verschillende culturele achtergrond.
  • Ervaring in het begeleiden van mensen in een kwetsbare situatie (bijvoorbeeld als opvoeder, maatschappelijk werker, consulent, ...) is een plus. Relevante stage-ervaring nemen we ook mee in onze evaluatie.
  • Je hebt ervaring opgebouwd in gesprekstechnieken (en durft in gesprek gaan over gevoelige onderwerpen).

Functie technische kennis

  • Je bent ondernemend en steekt actief de handen mee uit de mouwen.
  • Je organiseert je werk overzichtelijk en werkt nauwkeurig.
  • Je bent inlevend en diplomatisch, maar kan ook duidelijk grenzen stellen.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, een gezonde dosis assertiviteit en weet van aanpakken.
  • Je bent sociaal ingesteld en je past je gemakkelijk aan de nieuwe teams en omgevingen aan.
  • Je organiseert je werk overzichtelijk en werkt nauwkeurig.
  • Je bent inlevend en diplomatisch, maar kan ook duidelijk grenzen stellen.
  • Je houdt van variatie zowel op vlak van tewerkstellingsplaats, als uurregeling en collega’s (je werkt immers in verschillende teams met een wisselende samenstelling).

Talenkennis

  • Je spreekt vlot meerdere talen (Nederlands, Engels, Frans, …), en bent ook goed in het vinden van andere non-verbale manieren om te communiceren.

Varia/ Inconveniënten 

  • Je bent bereid te werken in een ploegenstelsel met weekendprestaties (geen nachtdiensten).
  • Je hebt een rijbewijs B en een eigen wagen.
  • Je kan je makkelijk verplaatsen naar de verschillende opvangcentra in de regio vanuit je woonplaats (cluster West- & Oost-Vlaanderen).

Ons aanbod

  • Je werkt in een gemiddelde werkweek van 38u (berekend op kwartaalbasis) in een variabel uurrooster met regelmatig weekendwerk
  • Volgens een contract onbepaalde duur met clausule noodopvang: duur is afhankelijk van opdracht van de overheid in het kader van het organiseren van noodopvang voor verzoekers om internationale bescherming.
  • Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we evalueren alle relevante werkervaring en nemen minstens de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.800,32 Euro bruto per maand (0 jaar werkervaring) en 4.282,84 Euro bruto per maand (31 jaar werkervaring).
  • Naast een extra flexibiliteitspremie voor de mobiele ploeg, ontvang je premies voor werken in late diensten, werken op zon- en feestdagen;
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag.
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage).
  • Je ontvangt een sociaal abonnement voor de afstand tot het dichtstbijzijnde opvangcentrum, de extra kilometers worden vergoed als verplaatsing in opdracht van de werkgever (0,43€/km).

 

Plaats van tewerkstelling

Regio west - en oost Vlaanderen

Houthalen-Helchteren
Voltijds
Limburg
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Het merendeel van hen verblijft in derdewereldlanden. Maar ook in België komen mensen toe op zoek naar een nieuwe thuis en een veilige haven. Op vraag van de overheid vangt Rode Kruis -Vlaanderen verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij wachten op de uitkomst van hun procedure.

Functiebeschrijving

  • Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum.
  • Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners
  • Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners
  • Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de verzoekers om internationale bescherming.
  • Je vervult ad hoc administratieve opdrachten
  • Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement.
  • Je organiseert activiteiten voor de bewoners (o.a. taallessen, sport, …)
  • Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum: je bent ook een deskundig aanspreekpunt voor jouw collega-begeleiders.
  • Als begeleider kan je in één of meerdere deeltaken ingezet worden. Deeltaken waar je mogelijk als begeleider kan instappen zijn:
    • Deeltaak psychosociale begeleiding: je bent vanuit jouw specifieke ervaring en deskundigheid het aanspreekpunt voor de teamleden omtrent psychosociale thema’s binnen de werking van het opvangcentrum:
    • Deeltaak school en vorming: Je werkt binnen de deeltaak school en vorming, waarbij je de inhoudelijke en praktische aspecten van de bewoners inzake onderwijs en vorming opvolgt.
    • Deeltaak activiteiten: Je organiseert vormingsmomenten voor de bewoners, voornamelijk gericht op volwassenen en tieners. Daarnaast werk je sport- en ontspanningsactiviteiten uit voor de bewoners.
    • Deeltaak digitalisering: Je bent binnen het centrum verantwoordelijk voor het digitaliseren van administratie en werkprocessen en opvolgen van de centrumsite (SharePoint);
    • Deeltaak Proceduremedewerker: Je oriënteert mensen in hun nieuwe verblijfplaats en gidst ze deskundig doorheen de procedure (verzoek om internationale bescherming)

Jouw profiel

  • Je behaalde minstens een diploma hoger onderwijs in een menswetenschappelijke richting (sociaal werk, orthopedagogie, (toegepaste) psychologie, sociologie, criminologie, readaptatiewetenschappen,…) en hebt ervaring opgebouwd in gesprekstechnieken (en durft in gesprek gaan over gevoelige onderwerpen)
  • Je hebt ervaring in het werken met mensen met een verschillende culturele achtergrond
  • Ideaal heb je al ervaring opgebouwd in het psychosociaal begeleiden van mensen in een kwetsbare situatie (bijvoorbeeld als opvoeder, maatschappelijk werker, consulent, ...).   Relevante stage-ervaing nemen we ook mee in onze evaluatie.
  • Je bent ondernemend en steekt vanaf je start actief de handen mee uit de mouwen.
  • Je bent bereid te werken in een ploegenstelsel met weekendprestaties en bent flexibel.
  • Je spreekt vlot meerdere talen (Nederlands, Engels, Frans, …), en bent ook goed in het vinden van andere non-verbale manieren om te communiceren.
  • Je werkt vlot in verschillende digitale systemen, o.a. MS Office (onder andere Word, Outlook, Excel, Teams, ...), elektronische opvolging van bewonersdossiers. Mocht je al wat wegwijs zijn in MS SharePoint is dit een plus.
  • Je organiseert je werk overzichtelijk en werkt nauwkeurig.
  • Je bent inlevend en diplomatisch, maar kan ook duidelijk grenzen stellen.

Ons aanbod

  • Je werkt in een gemiddelde werkweek van 38u (berekend op kwartaalbasis) met regelmatig avond- en weekendwerk;
  • Contract onbepaalde duur met clausule noodopvang: duur is afhankelijk van opdracht van de overheid in het kader van het organiseren van noodopvang voor verzoekers om internationale bescherming;
  • Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we evalueren alle relevante werkervaring en nemen minstens de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.856,59 Euro bruto per maand (0 jaar werkervaring) en 4.368,90Euro bruto per maand (31 jaar werkervaring) met premies voor werken in late diensten, werken op zon- en feestdagen en voor ‘ongepland’ werken;
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer met de trein wordt volledig terugbetaald – in een busabonnement komen we 75% tussen, een netto fietsvergoeding van 0,35€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, moto) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels.

Plaats van tewerkstelling

  • Houthalen-Helchteren
Er zijn momenteel geen vacatures die matchen met je zoekopdracht. De 5 meest recente jobs die door Rode Kruis-Vlaanderen zijn geplaatst, worden hieronder voor u weergegeven.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dit zeggen onze collega's

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit volutpat gravida malesuada quam commodo id integer nam.

“An amazing service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

John Carter
Designer at BRIX Templates

“One of a kind service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Sophie Moore
Head of Design at BRIX Templates

“The best service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Matt Cannon
Developer at BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Solliciteer eenvoudig in 5 stappen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fringilla nunc, amet vitae senectus. A consequat duis nec eu.