Maak het verschil met jouw talent en expertise!

Rode Kruis-Vlaanderen is dé werkgever voor gemotiveerde kandidaten die alles uit hun job willen halen met het oog op een bloeiende carrière. Van jobs in verpleegkunde en labo's, sociale hulpverlening, IT- HR- en managementfuncties, help ons helpen en maak er je job van!

Ontdek de laatste vacatures

Je bekijkt 0 resultaten
van de 0 items.
highlight
Filters wissen
Regio
Statuut
Contract type
Categorie
Dienstverband
Uurregeling
Lint
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Replacement contract
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Het merendeel van hen verblijft in derdewereldlanden. Maar ook in België komen mensen toe op zoek naar een nieuwe thuis en een veilige haven. Op vraag van de overheid vangt Rode Kruis -Vlaanderen verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij wachten op de uitkomst van hun procedure.

Functiebeschrijving

  • Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum.
  • Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners
  • Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners
  • Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de verzoekers om internationale bescherming.
  • Je vervult ad hoc administratieve opdrachten
  • Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement.
  • Je organiseert activiteiten voor de bewoners (o.a. taallessen, sport, …)
  • Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum: je bent ook een deskundig aanspreekpunt voor jouw collega-begeleiders.
  • Als begeleider kan je in één of meerdere deeltaken ingezet worden. Deeltaken waar je mogelijk als begeleider kan instappen zijn:
    • Deeltaak psychosociale begeleiding: je bent vanuit jouw specifieke ervaring en deskundigheid het aanspreekpunt voor de teamleden omtrent psychosociale thema’s binnen de werking van het opvangcentrum:
      • Je ondersteunt de individuele begeleiders bij het voeren van moeilijke gesprekken, je stimuleert een planmatige en methodische aanpak, je helpt bij de omschrijving van klachten van verzoekers om internationale bescherming om doorverwijzing naar externe partners te faciliteren;
      • Je houdt de sociale kaart up-to-date en bouwt de samenwerking met de belangrijkste partners, CLB’s, CAW’s, CGG’s,.. verder uit.
      • Je organiseert en begeleidt praatgroepen en infomomenten (psycho-educatie).
      • Je bouwt een vormingsluik uit rond specifiek psychosociale thema’s.
    • Deeltaak school en vorming: Je werkt binnen de deeltaak school en vorming, waarbij je de inhoudelijke en praktische aspecten van de bewoners inzake onderwijs en vorming opvolgt.
    • Deeltaak activiteiten: Je organiseert vormingsmomenten voor de bewoners, voornamelijk gericht op volwassenen en tieners. Daarnaast werk je sport- en ontspanningsactiviteiten uit voor de bewoners.
    • Deeltaak digitalisering: Je bent binnen het centrum verantwoordelijk voor het digitaliseren van administratie en werkprocessen en opvolgen van de centrumsite (SharePoint);
    • Deeltaak Proceduremedewerker: Je oriënteert mensen in hun nieuwe verblijfplaats en gidst ze deskundig doorheen de procedure (verzoek om internationale bescherming)
      • Je begeleidt de verzoekers om internationale bescherming individueel tijdens hun procedure en zorgt voor sociale, administratieve en juridische begeleiding
      • Je volgt de procedures in het kader van het recht op opvang nauwgezet op
      • Je informeert verzoekers om internationale bescherming over de mogelijkheden tot vrijwillige terugkeer

Jouw profiel

  • Je behaalde minstens een diploma hoger onderwijs in een menswetenschappelijke richting (sociaal werk, orthopedagogie, (toegepaste) psychologie, sociologie, criminologie, readaptatiewetenschappen,…) en hebt ervaring opgebouwd in gesprekstechnieken (en durft in gesprek gaan over gevoelige onderwerpen)
  • Je hebt ervaring in het werken met mensen met een verschillende culturele achtergrond
  • Ideaal heb je al ervaring opgebouwd in het psychosociaal begeleiden van mensen in een kwetsbare situatie (bijvoorbeeld als opvoeder, maatschappelijk werker, consulent, ...).   Relevante stage-ervaing nemen we ook mee in onze evaluatie.
  • Je bent ondernemend en steekt vanaf je start actief de handen mee uit de mouwen.
  • Je bent bereid te werken in een ploegenstelsel met weekendprestaties en bent flexibel.
  • Je spreekt vlot meerdere talen (Nederlands, Engels, Frans, …), en bent ook goed in het vinden van andere non-verbale manieren om te communiceren.
  • Je werkt vlot in verschillende digitale systemen, o.a. MS Office (onder andere Word, Outlook, Excel, Teams, ...), elektronische opvolging van bewonersdossiers. Mocht je al wat wegwijs zijn in MS SharePoint is dit een plus.
  • Je organiseert je werk overzichtelijk en werkt nauwkeurig.
  • Je bent inlevend en diplomatisch, maar kan ook duidelijk grenzen stellen.

Ons aanbod

  • Je werkt in een gemiddelde werkweek van 38u (berekend op kwartaalbasis) met regelmatig avond- en weekendwerk
  • Tewerkstelling in OC : Vervangingscontract in verband met een zwangerschap
  • Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we evalueren alle relevante werkervaring en nemen minstens de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.691,73 Euro bruto per maand (0 jaar werkervaring) en 3.738,13 Euro bruto per maand (31 jaar werkervaring) met premies voor werken in late diensten, werken op zon- en feestdagen en voor ‘ongepland’ werken;
  • Je werkt in diensten van 8u/dag in een gemiddelde 38 urenweek op kwartaalbasis; hierdoor bouw je op jaarbasis 12 extra vakantiedagen op, naast de overige wettelijke en extralegale vakantiedagen;
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer met de trein wordt volledig terugbetaald – in een busabonnement komen we 75% tussen, een netto fietsvergoeding van 0,35€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, moto) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels.

Plaats van tewerkstelling

  • Lint
Lier
Voltijds
Antwerpen
Arbeider
Onbepaalde Duur
Voltijds

Intro

Ben jij gepassioneerd door alles wat te maken heeft met Dringende Genees-kundige Hulpverlening en wil je echt het verschil maken voor mensen met een acute medische nood? Zoek dan niet verder! Rode Kruis-Vlaanderen is op zoek naar een toegewijde en deskundige (PIT) hulpverlener-ambulancier die niet al-leen levens willen redden, maar ook een blijvende impact wil hebben op de ge-meenschap. Als jij degene bent die altijd een stap vooruit denkt, in noodsituaties rustig blijft en met mededogen en expertise te werk gaat binnen een topteam van hulpverleners, dan ben jij de persoon die wij zoeken voor onze 112-standplaats spoed Heilig Hartziekenhuis Lier. 

Functiebeschrijving

In eerste instantie:
•    Verzorg je het dringend ziekenvervoer op ziekenwagen en voornamelijk PIT
•    Sta je de PIT-verpleegkundige deskundig bij en durft actief mee te denken
•    Maak je de juiste inschatting van de algemene toestand van slachtoffers en zieken en koppelt hieraan de juiste beslissingen (bijstand MUG, ed…)
•    Sta je mee in voor het onderhoud, reinigen en ontsmetten van de voertuigen en medisch materiaal, ed.
•    Verwerk je correct de administratie eigen aan dringend patiëntenvervoer
•    Ben je voorbereidt op inzet bij noodsituaties en rampen
•    Garandeer je mee een gewaarborgde permanentiedienst van 7d op 7d en 24u op 24u

Jouw profiel

•    Je bent in het bezit van een geldig attest Dringende Geneeskundige Hulp-verlening (DGH)
•    Je hebt ervaring als PIT hulpverlener-ambulancier
•    Je durft beslissingen nemen en verantwoordelijkheid te dragen binnen het wettelijk kader van je bevoegdheid
•    Je bent empathisch, kan vlot in team werken en weet de juiste prioriteiten te stellen
•    Je bent leergierig en bereid tot het volgen van permanente bijscholing
•    Je respecteer het medisch beroepsgeheim en creëert op korte tijd een patiënt-hulpverlener vertrouwen
•    Je beschikt over rijbewijs B of C (+ medisch rijgeschiktheidsattest) en bent minimum 21 jaar
•    Je bent bereid te werken in een permanentiesysteem van 7d op 7d en 24u op 24u en toont hier de gepaste flexibiliteit
•    Je hebt ervaring in een gelijkaardige functie
•    Je vind je weg binnen het computergebeuren

Ons aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur (ander werkregime en contract van bepaalde duur is bespreekbaar)
  • Een variabel werkregime rekening houdende met je noden en dit in de mate van het mogelijke
  • Een marktconform loon met extralegale voordelen (hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques, 13de maand, vakantiegeld, woon-werkverkeervergoeding, …)
  • De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen binnen een professionele omgeving (opleidingen, ed.)
  • De mogelijkheid tot inzet op spoedgevallen zelf en dit binnen het wettelijk toegelaten kader
  • Een team waar collegialiteit en onderling respect hoog in het vaandel wordt gedragen
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur (ander werkregime en contract van bepaalde duur is bespreekbaar)
  • Een variabel werkregime rekening houdende met je noden en dit in de mate van het mogelijke
  • Een marktconform loon met extralegale voordelen (hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, maaltijdcheques, 13de maand, vakantiegeld, woon-werkverkeervergoeding, …)
  • De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen binnen een professionele omgeving (opleidingen, ed.)
  • De mogelijkheid tot inzet op spoedgevallen zelf en dit binnen het wettelijk toegelaten kader
  • Een team waar collegialiteit en onderling respect hoog in het vaandel wordt gedragen

Plaats van tewerkstelling

  • Lier
Leopoldsburg
Voltijds
Limburg
Bediende
Onbepaalde Duur
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Het merendeel van hen verblijft in derdewereldlanden. Maar ook in België komen mensen toe op zoek naar een nieuwe thuis en een veilige haven. Op vraag van de overheid vangt Rode Kruis -Vlaanderen verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij wachten op de uitkomst van hun procedure.

Functiebeschrijving

  • Je staat mee in voor de praktische organisatie van het opvangcentrum;
  • Je zorgt voor een adequate toepassing van het huishoudelijk reglement;
  • Je staat mee in voor de psychosociale begeleiding van de verzoekers om internationale bescherming;
  • Je verzorgt administratieve (post,…) en logistieke taken (stockbeheer,..);
  • Je zorgt voor een goede informatiedoorstroming;
  • Je hebt een signaalfunctie ten opzichte van de centrumverantwoordelijke.

Jouw profiel

  • Je beschikt minimaal over een diploma secundair onderwijs in een mensgerichte opleiding en hebt hierbij ervaring opgebouwd in gesprekstechnieken (en kan hierbij in gesprek gaan over gevoelige onderwerpen)
  • Je hebt ervaring in het werken met mensen met een verschillende culturele achtergrond
  • Ideaal heb je al een aantal jaren ervaring in het psychosociaal begeleiden van mensen in een kwetsbare situatie (bijvoorbeeld als opvoeder, maatschappelijk werker, consulent, ...)
  • Je bent ondernemend en steekt vanaf je start actief de handen mee uit de mouwen.
  • Je bent bereid te werken in een ploegenstelsel met weekendprestaties en bent flexibel.
  • Je spreekt vlot meerdere talen (Nederlands, Engels, Frans, …).
  • Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office (onder andere Word, Outlook, Excel, Powerpoint). Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een plus.
  • Je bent een organisatietalent en administratief nauwkeurig.
  • Je bent inlevend en diplomatisch, maar kan ook duidelijk grenzen stellen.

Ons aanbod

  • Voltijdse functie (38u/week);
  • Wakende nachten van 21u45 tot 8u, waarbij je in een cyclus van 7 opeenvolgende nachten werkt, afgewisseld met 7 opeenvolgende vrije dagen;
  • Tewerkstelling in NOC : Contract onbepaalde duur met clausule noodopvang: duur is afhankelijk van opdracht van de overheid in het kader van het organiseren van noodopvang voor verzoekers om internationale bescherming;
  • Verloning volgens barema 224 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.392 Euro bruto per maand (0 jaar werkervaring) en 3.451 Euro bruto per maand (31 jaar werkervaring);
  • Voor het werken in de nacht ontvang je een gemiddelde ploegentoeslag van 26,86%;
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer met de trein wordt volledig terugbetaald – in een busabonnement komen we 75% tussen, een netto fietsvergoeding van 0,25€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, moto) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels.

Plaats van tewerkstelling

  • Leopoldsburg
Alsemberg
Voltijds
Jobstudent
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Het merendeel van hen verblijft in derdewereldlanden. Maar ook in België komen mensen toe op zoek naar een nieuwe thuis en een veilige haven. Op vraag van de overheid vangt Rode Kruis -Vlaanderen verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij wachten op de uitkomst van hun procedure. Voor de maand augustus zijn wij op zoek naar een animator die een maand kan ondersteunen in ons opvangcentrum te Alsemberg.

Functiebeschrijving

  • Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum.
  • Je vervult ondersteunende taken binnen het centrum.
  • Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement.
  • Je organiseert activiteiten voor de bewoners (o.a. taallessen, sport, …)

Jouw profiel

  • Je beschikt bij voorkeur over een bachelor diploma in een menswetenschappelijke richting (maatschappelijk werk, orthopedagogie, (toegepaste) psychologie, …).
  • Je werkt graag met mensen met een verschillende culturele achtergrond
  • Je bent ondernemend en steekt vanaf je start actief de handen mee uit de mouwen.
  • Je bent bereid te werken in een ploegenstelsel met weekendprestaties en bent flexibel.
  • Je spreekt vlot meerdere talen (Nederlands, Engels, Frans, …).
  • Je bent inlevend en diplomatisch, maar kan ook duidelijk grenzen stellen.
  • Je bent beschikbaar in de maand augustus.

Hoe solliciteren?

  • Stuur jouw cv en motivatiebrief per mail naar het e-mailadres leuven_876@randstad.be.
  • Vermeld in het onderwerp 'sollicitatie Rode Kruis, Opvangcentrum Alsemberg'.
  • Contactpersonen: Caroline Janssens

(Let op! Gelieve niet online te solliciteren via de knop 'solliciteer nu'. Jouw kandidatuur wordt enkel in behandeling genomen wanneer je per mail solliciteert.)

Plaats van tewerkstelling

  • Alsemberg
Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Onbepaalde Duur
Voltijds

Intro

Welzijn op het werk is een essentieel element in het beleid van Rode Kruis-Vlaanderen. Elk ongeval of incident kan heel wat menselijk leed en materiële- of milieuschade met zich meebrengen. Rode Kruis-Vlaanderen is erop gericht een hoge prioriteit te geven aan het voorkomen hiervan. Concreet richt ons beleid zich onder meer op het voorkomen van ongevallen, het bevorderen van de arbeidsveiligheid en gezondheid van onze mensen en alle betrokken derden, het voorkomen van milieuvervuiling, het creëren van een aangename werkatmosfeer voor iedereen en het aanpakken van geweld, pesterijen en ongewenst, seksueel gedrag op het werk.

Om dit beleid op actieve en dynamische manier dagdagelijks te kunnen vormgeven en opvolgen, gaan we op zoek naar een interne preventieadviseur.

Functiebeschrijving

Onder leiding van onze Hoofd Interne Preventiedienst (niv. 1) sta je onze directie en het management enerzijds, alsook alle werknemers anderzijds bij voor de toepassing van de wettelijke en reglementaire bepalingen betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk en alle andere preventiemaatregelen- en activiteiten. Samen met hen, sta je in voor de uitwerking, programmatie, uitvoering en evaluatie van het beleid bepaald door het dynamisch risicobeheersingssysteem.

Concreet krijg je volgende taken toevertrouwd:

Je staat in voor algemene administratieve ondersteuning (opmaak agenda CPBW van onze diensten, opvolgen actiepunten, opmaak maandverslag, publicatie van agenda en goedgekeurde verslagen, bestelling eerste hulp materiaal, controle eerste hulplokalen,…).
Je registreert en analyseert arbeidsongevallen en stelt verbeterpunten voor. Je volgt actiepunten op en rapporteert regelmatig.
Je organiseert veiligheidsrondgangen en voert deze uit op alle tewerkstellingsplaatsen. Je formuleert adviezen en verbeterpunten en volgt deze op.
Op basis van relevante wetgeving werk je risicoanalyses, procedures, richtlijnen en opleidingen uit die ons welzijnsbeleid verder vertalen naar de praktijk.
Je helpt mee aan de organisatie van activiteiten in het kader van het welzijnsbeleid (onthaal nieuwe medewerkers, organisatie evacuatieoefeningen,…).
Je werkt mee aan de voorbereiding van interne communicatie.

Jouw profiel

  • Je combineert een bachelordiploma met een getuigschrift preventieadviseur niveau 2 (of bent bereid om dit getuigschrift te behalen).
  • Ervaring in de brede zorgsector is een troef.
  • Je beschikt over voldoende kennis van de wetgeving inzake welzijn van werknemers en hebt de nodige kennis om alle opdrachten zoals beschreven in de Codex Welzijn op het Werk te kunnen uitvoeren (of je bent bereid om hierin bij te leren).
  • Communicatief sta je sterk: je bent in staat om complexe teksten te vertalen naar heldere richtlijnen en procedures en je houdt je stakeholders steeds op de hoogte via de juiste communicatiekanalen.
  • Je werkt graag proactief en zelfstandig. Je bent een ondernemer én een teamplayer.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede begrip van het Engels.
  • Je hebt een rijbewijs B en bent bereid je te verplaatsen naar de verschillende tewerkstellingsplaatsen in Vlaanderen.

Ons aanbod

  • Contract onbepaalde duur.
  • Voltijdse tewerkstelling.
  • Een marktconforme verloning met aanvullende voordelen 
  • Ben of ken jij de geknipte persoon voor deze job? Aarzel niet en solliciteer met je cv en motivatiebrief.

Plaats van tewerkstelling

Mechelen

Ieper
Deeltijds
West-Vlaanderen
Bediende
Onbepaalde Duur
Deeltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Het merendeel van hen verblijft in derdewereldlanden. Maar ook in België komen mensen toe op zoek naar een nieuwe thuis en een veilige haven. Op vraag van de overheid vangt Rode Kruis -Vlaanderen verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij wachten op de uitkomst van hun procedure. Binnenkort opent het nieuwe noodopvangcentrum in Ieper, voor deze opstart zijn wij op zoek naar een integratiemedewerker om de goede werking van het centrum verzekeren.

Functiebeschrijving

  • Je fungeert als brugfunctie tussen het opvangcentrum en de buurt. Je zorgt voor een regelmatige communicatie met de buurt/gemeente;
  • Je bouwt een netwerk uit met regionale stakeholders;
  • Je organiseert activiteiten om scholen, verenigingen, … kennis te laten maken met de problematiek van verzoekers om internationale bescherming en je legt contacten met verenigingen om samen activiteiten te organiseren;
  • Je staat in voor de vrijwilligerswerking in het centrum (werving, selectie, opvolging);
  • Je begeleidt de bewoners en staat mee in voor de praktische organisatie van het opvangcentrum.
  • Je zorgt voor een adequate naleving van het huishoudelijk reglement.

Jouw profiel

  • Je beschikt minimaal over een diploma hoger onderwijs in een menswetenschappelijke richting (maatschappelijk werk, orthopedagogie, (toegepaste) psychologie, …) en hebt hierbij ervaring opgebouwd in gesprekstechnieken (en kan hierbij in gesprek gaan over gevoelige onderwerpen)
  • Je legt graag contacten en mogelijk ben je reeds bekend met verschillende verenigingen in de omgeving, zoals onder andere scholen en verenigingen;
  • Je beweegt je graag tussen mensen;
  • Ervaring in het werken met mensen met een verschillende culturele achtergrond is aanbevolen;
  • Ideaal heb je al een aantal jaren ervaring in het psychosociaal begeleiden van mensen in een kwetsbare situatie (bijvoorbeeld als opvoeder, maatschappelijk werker, consulent, ...)
  • Je bent ondernemend en steekt vanaf je start actief de handen mee uit de mouwen.
  • Je bent bereid te werken in een ploegenstelsel met weekendprestaties en bent flexibel.
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands.  Ook in het Engels, Frans of andere vreemde taal trek je je aardig uit de slag.
  • Je werkt vlot en efficiënt met verschillende digitale toepassingen binnen MS Office (onder andere Word, Outlook, Excel, Powerpoint, Teams).  Kennis en/of ervaring met SharePoint is een plus.
  • Je plant en organiseert graag kleine en grotere evenementen (rondleidingen, open deur, ...) en werkt hierbij administratief nauwkeurig.
  • Je bent inlevend en diplomatisch, maar kan ook duidelijk grenzen stellen.

Ons aanbod

  • Deeltijdse functie (30,4u/week);
  • Shiftprestaties (vroege, dag- en late diensten + weekenddienst (1 weekend op 3);
  • Contract onbepaalde duur met clausule noodopvang: duur is afhankelijk van opdracht van de overheid in het kader van het organiseren van noodopvang voor verzoekers om internationale bescherming; 
  • Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.691 Euro bruto per maand (0 jaar werkervaring) en 3.637 Euro bruto per maand (31 jaar werkervaring);
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer met de trein wordt volledig terugbetaald – in een busabonnement komen we 75% tussen, een netto fietsvergoeding van 0,27€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, moto) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels.

Plaats van tewerkstelling

  • Ieper
Er zijn momenteel geen vacatures die matchen met je zoekopdracht. De 5 meest recente jobs die door Rode Kruis-Vlaanderen zijn geplaatst, worden hieronder voor u weergegeven.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dit zeggen onze collega's

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit volutpat gravida malesuada quam commodo id integer nam.

“An amazing service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

John Carter
Designer at BRIX Templates

“One of a kind service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Sophie Moore
Head of Design at BRIX Templates

“The best service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Matt Cannon
Developer at BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Solliciteer eenvoudig in 5 stappen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fringilla nunc, amet vitae senectus. A consequat duis nec eu.