Maak het verschil met jouw talent en expertise!

Rode Kruis-Vlaanderen is dé werkgever voor gemotiveerde kandidaten die alles uit hun job willen halen met het oog op een bloeiende carrière. Van jobs in verpleegkunde en labo's, sociale hulpverlening, IT- HR- en managementfuncties, help ons helpen en maak er je job van!

Ontdek de laatste vacatures

Je bekijkt 0 resultaten
van de 0 items.
highlight
Filters wissen
Regio
Statuut
Contract type
Categorie
Dienstverband
Uurregeling
Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Rode Kruis-Vlaanderen is een onafhankelijke vrijwilligersorganisatie die via het Belgische Rode Kruis deel uitmaakt van de Internationale Rode Kruis- en Rode Halve Maanbeweging. De organisatie telt zo'n 1900 werknemers en 14.000 vrijwilligers.

Rode Kruis-Vlaanderen heeft zeer uiteenlopende activiteiten. Enerzijds heb je de Dienst voor het Bloed, een boeiende wereld- gehuld in wetenschap en technologie- waarin onder meer bloed en bloedproducten vrijgegeven worden aan ziekenhuizen. Anderzijds biedt onze organisatie ook hulp bij rampen, eerste hulpopleidingen, etc... Deze brede waaier aan activiteiten maakt het des te boeiender voor de dienst Marketing, waaronder het Hoofd CRM & Customer Service valt. Marketing staat in voor het werven en behouden van zowel bloed- en plasmadonoren als financiële schenkers.

Functiebeschrijving

Het Hoofd CRM en Customer Service is eindverantwoordelijke voor het adequaat en professioneel beheren van de CRM en aanverwante data- en rapporterings-omgevingen. Hij/zij stuurt daarnaast de Customer Service Medewerkers in hun dagelijkse activiteiten aan, ondersteunt en optimaliseert hun werking waar nodig en draagt zo bij aan een positieve ervaring van klanten.

Concreet: 

  • Brede ondersteuning van de afdeling Marketing door segmentaties, customer journeys, churn management, rapportering, strategische aanbevelingen…
  • Onderhoud en verbetering van processen voor gift- en dataverwerking en marketingacties.
  • Continue verbetering van de klantenserviceprocessen. 
  • Coördinatie van de customer service, waarbij briefings, opvolging van workload en rapportering cruciaal zijn. Je garandeert continuïteit in het team.
  • Project management voor integraties in Microsoft Dynamics D365 of andere marketing tools, waarbij Marketing betrokken is…
  • Een cultuur van innoveren en continu verbeteren uitdragen binnen het uitgezette kader. 
  • Aansturing van het externe call center en kwaliteitsbewaking van externe partners. 

Jouw profiel

Essentieel voor deze functie is doorgedreven ervaring in CRM, datamanagement, customer service en people management. 

Andere zaken waar wij warm van worden: 

  • Een hoger diploma in een relevante richting (IT, Marketing, Economie…); 
  • Ervaring met het werken in cross-functionele teams en stakeholder management skills; 
  • Zeer sterke IT skills: Excel, PowerBI, CRM…;
  • Analytisch sterk en nauwkeurig;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Hands-on en proactieve aanpak
  • Ervaring met rapporteringstools en data visualisatietools;
  • Ervaring in project management;
  • Goede kennis van het Nederlands en het Engels.

Ons aanbod

Een gevarieerde en verantwoordelijke functie met ruimte voor initiatief en zelfstandigheid bij een maatschappelijk relevante organisatie waarbij je een rechtstreekse bijdrage kan leveren aan levensreddende initiatieven. 

  • Een contract van onbepaalde duur
  • Marktconforme verloning met bedrijfswagen en andere extralegale voordelen

Plaats van tewerkstelling

Mechelen

Houthalen-Helchteren
Voltijds
Limburg
Arbeider
Replacement contract
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Het merendeel van hen verblijft in derdewereldlanden. Maar ook in België komen mensen toe op zoek naar een nieuwe thuis en een veilige haven. Op vraag van de overheid vangt Rode Kruis -Vlaanderen verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij wachten op de uitkomst van hun procedure.

Functiebeschrijving

  • Je staat in voor het dagelijks technisch onderhoud van het opvangcentrum;
  • Je voert kleine herstellingen uit;
  • Je begeleidt verzoekers om internationale bescherming in het uitvoeren van praktische opdrachten;
  • Bij aanvang bied je waar nodig technische ondersteuning voor een goede opstart van het noodopvangcentrum.

Jouw profiel

  • Je genoot minstens een opleiding lager middelbaar onderwijs in een technische richting;
  • Je bent een handige ‘Harry’ of 'Hilde' die in heel wat technische zaken thuis is:
    • (basiselektriciteit (BA4-attest - veilig werken met elektriciteit (laagspanning) is een grote troef (indien niet in bezit bij opstart, kan dit nadien door opleiding behaald worden));
    • andere technische kennis die relevant is, onder andere loodgieterij, sanitair, schrijnwerkerij, beheer gebouwen, verwarming mazoutinstallaties, …);
  • Je maakt gemakkelijk contact en werken met mensen van diverse culturen spreekt je aan;
  • Je bent bereid in geval van dringende problemen ’s avonds en in het weekend een dringende noodherstelling te doen (gebeurt slechts af en toe);
  • Je spreekt, begrijpt en schrijft goed Nederlands en durft ook vreemde talen te spreken (Engels, eventueel Arabisch, Frans, Spaans, ...)
  • Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie.

Ons aanbod

  • Deeltijdse functie (38u/week);
  • Je werkt in het statuut van 'arbeider';
  • Dagprestaties en sporadisch avond- en weekendwerk;
  • Contracttype: Vervangingscontract
  • Tijdelijke noodopvangcentrum: duur is afhankelijk van opdracht van de overheid in het kader van het organiseren van noodopvang voor verzoekers om internationale bescherming;
  • Verloning volgens barema 15 in PC 319.00: we nemen minstens de helft van je totaal aantal jaren technische werkervaring over. .Dit barema varieert tussen 2.547,91 Euro bruto per maand (0 jaar werkervaring) en 3.101,31 Euro bruto per maand (33 jaar werkervaring);
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer met de trein wordt volledig terugbetaald – in een busabonnement komen we 75% tussen, een netto fietsvergoeding van 0,35€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, moto) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels.

Plaats van tewerkstelling

  • Houthalen-Helchteren
Gent
Voltijds
Oost-Vlaanderen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Elke dag hebben mensen bloed nodig: na een operatie, een bevalling, een verkeersongeval… Daarom zamelt Rode Kruis-Vlaanderen jaarlijks ruim 350.000 bloedgiften in.  
Als Personeelsplanner sta je in voor een correcte planning voor onze bloedcollectes. 

Functiebeschrijving

  • Je staat in voor de opmaak van de personeelsplanning van de medewerkers van de 'Dienst voor het Bloed' i.f.v.de noden van de organisatie én samen met de betrokken Teamleiders en Operationele Hoofden / Managers (zorgt mee voor een juiste balans tussen noden van de organisatie, continuïteit, individuele wensen, functie/rol van de medewerkers en kosten (o.a. reistijd,...);
  • Je plant zowel de medewerkers in voor de mobiele bloedcollectes alsook de artsen die werken op de mobiele bloedcollectes en in de donorcentra
  • Je bent verantwoordelijk voor een pro-actieve  opvolging van de over- en meeruren in samenwerking met de hoofdverpleegkundige, alsook voor het bewaken van wettelijke grenzen inzake arbeidsduur;
  • Je staat mee in voor het opvolgen van de dagelijkse planningsproblemen zoals ziektemeldingen en andere. Je formuleert voorstellen, rekening houdend met personeelsgerelateerde factoren zoals overuren, meeruren, taken, sterkten en beperkingen,.. en volgt zelf verder op;
  • Je werkt constructief mee aan de verdere optimalisatie van de planning;
  • Je onderhoudt actief contacten met de medewerkers van de bloedafnames, je streeft hierbij naar maximale tevredenheid;
  • Je rapporteert aan het Hoofd Planning.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een bachelordiploma opleiding of gelijkwaardig door ervaring;
  • Een bachelor in Logistiek Management of in Event-en Project Management zijn een troef. 
  • Je hebt reeds ervaring als planner, bent organisatorisch sterk en beschikt over sterke analytische vaardigheden;
  • Kennis van Proteam is een pluspunt;
  • Je bent stressbestendig en kan efficiënt functioneren onder hoge werkdruk. Je vindt het leuk om te moeten puzzelen, bent flexibel en weet je planning bij te sturen naargelang de omstandigheden;
  • Je beschikt over een probleemoplossend vermogen en weet je in te leven in situaties om op een onderhandelende wijze correct met de medewerkers afname om te gaan;
  • Je bent communicatief sterk;
  • Je werkt resultaatgericht;
  • Je hebt zin voor nauwkeurigheid en orde en zoekt naar efficiëntieverbetering;
  • Je hebt goede computervaardigheden en beschikt over kennis van courante software.

Ons aanbod

  • Een uitdagende, veelzijdige en creatieve functie;
  • Een uitgewerkt loopbaanpad dat jou ondersteunt in je groei binnen team Planning. Zo zien wij je graag doorgroeien naar de ervaren “Planner CPD” of misschien zien we je zelfs een expertenrol opnemen binnen ons team! Het loopbaanpad werkt in meerdere fases, waarin je systematisch meer kennis vergaart en verantwoordelijkheden opneemt, alsook vergoed wordt voor je extra inzet;
  • Vast contract van onbepaalde duur;
  • Voltijdse tewerkstelling (38u/week), 4/5de is bespreekbaar.
  • Wij bieden u marktconforme voorwaarden;
  • Je werkt vanuit Gent. (Werklocatie Mechelen is ook mogelijk indien gewenst).

Plaats van tewerkstelling

  • Gent, Ottergemsesteenweg
Sint-Niklaas
Deeltijds
Oost-Vlaanderen
Bediende
Permanent
Deeltijds

Intro

Rode Kruis-Vlaanderen biedt verzoekers om internationale bescherming een tijdelijke thuis. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Om de verdere uitbouw van de werking van het opvangcentrum te ondersteunen, zijn we op zoek naar een gemotiveerde coördinator voor de planning en administratie.

Functiebeschrijving

•    Je bent verantwoordelijk voor het maken van de personeelsplanning binnen de wettelijke kaders en de interne afspraken die aangereikt worden;
•    Je volgt dagelijks de uurroosters, verlofaanvragen & tijdsregistratie op in samenspraak met centrumleiding;
•    Je verdiept je in basis HR-vragen die er vanuit het team komen zodat je op een gepaste wijze antwoord kan geven;  
•    Je gaat in overleg met je collega-coördinatoren en centrumleiding met als doel een optimale werking te kunnen waarborgen;

•    Je ondersteunt de centrumleiding in administratieve taken;
•    Je evalueert de operationele werking op regelmatige basis en je bereidt aanpassingen voor in functie van wijzigende omstandigheden. Samen met de centrumleiding identificeer je mogelijke proces verbeteringen en stel je systeemveranderingen en databeheer strategieën voor.

 

Jouw profiel

•    Je bezit een diploma hoger onderwijs, bij voorkeur in een administratieve of HR-richting of gelijkwaardig door opgedane ervaring;
•    Van nature uit kan je het overzicht bewaren en prioriteiten stellen;
•    Je bent creatief en werkt oplossingsgericht;
•    Je bent empathisch en diplomatisch, maar je kan ook duidelijke grenzen stellen;
•    Je werkt op een gestructureerde wijze en in goed overleg met je collega’s;
•    Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kan je vlot uitdrukken in het Nederlands;
•    Je hebt goede computer skills (Word, Outlook en Excel) en je kan snel interne systemen beheren. Ervaring in het werken met Proteam is een meerwaarde. Je excelleert in de logische voorbereiding van planning;
•    Je ben flexibel en bereid om in shiften te werken.

Ons aanbod

•    Tewerkstelling van 30,4 uur per week, voornamelijk in dagdienst van 9u tot 17u. Je werkt per week 1 late dienst van 13u45 tot 21u45.
•    Contract van onbepaalde duur zonder clausule noodopvang;
•    Verloning volgens barema 237 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 3000 euro bruto per maand (0 jaar werkervaring) en 4368 euro bruto per maand (30 jaar werkervaring).
•    Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
•    Groeps- en hospitalisatieverzekering;
•    Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,35€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, bus) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels

Plaats van tewerkstelling

Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Rode Kruis-Vlaanderen is een onafhankelijke vrijwilligersorganisatie die via het Belgische Rode Kruis deel uitmaakt van de Internationale Rode Kruis- en Rode Halve Maanbeweging. De organisatie telt zo'n 1800 werknemers en 14.000 vrijwilligers.

Rode Kruis-Vlaanderen heeft zeer uiteenlopende activiteiten. Enerzijds heb je de Dienst voor het Bloed, een boeiende wereld- gehuld in wetenschap en technologie- waarin onder meer bloed en bloedproducten vrijgegeven worden aan ziekenhuizen. Anderzijds biedt onze organisatie ook hulp bij rampen, eerste hulpopleidingen, etc.... Deze brede waaier aan activiteiten maakt het des te boeiender voor de dienst applicatiebeheer. 

Functiebeschrijving

  • Als ICT applicatie manager ben je verantwoordelijk voor de implementatie van nieuwe software projecten, zowel in het domein van software ontwikkeling, pakket implementatie of een combinatie; Tevens bewaak je de releases op bestaande toepassingen;
  • Je adviseert en ondersteunt de verschillende diensten van Rode Kruis-Vlaanderen met betrekking tot de softwareoplossingen. Je denkt met hen mee en streeft een optimale oplossing na voor de business processen;
  • Je brengt de behoefte van de gebruikers in kaart; checkt de haalbaarheid en plant de te ondernemen stappen;
  • Je zorgt voor een degelijke briefing van je interne of externe partners en volgt nauw op;
  • Je bewaakt de gemaakte afspraken met de business, ziet er op toe dat de vooropgestelde deadlines worden behaald binnen budget en je staat garant dat de externe leveranciers en/of het applicatie ontwikkelteam kwaliteitsvolle producten oplevert;
  • Je denkt mee met de interne klanten en helpt hen de juiste ICT keuzes te maken met het oog op de toekomst;
  • Je stuurt de externe partners of leveranciers aan, alsook de applicatiemedewerkers bij maatwerk software projecten.
  • Je test nieuw opgezette applicaties en je evalueert bestaande applicaties, die je waar nodig optimaliseert; 
  • Je begeleidt de business bij de validatie en ingebruikname van de applicatie door onder meer opleidingen en een gebruiksaanwijzing;

Jouw profiel

  • Je beschikt minimaal over een bachelor-diploma in een informatica-technische richting of gelijkaardig door ervaring en je hebt reeds een ervaring als projectmanager/applicatie manager.
  • Je hebt ervaring met de implementatie van businessprocessen bij verschillende diensten.
  • Naast een algemene technische kennis, beschik je over sterke communicatieve vaardigheden en ben je een kei in plannen en organiseren;
  • Je weet anderen te overtuigen van je visie inzake software development; bovendien slaag je erin om – samen met je collega’s- de afgesproken deadlines en kwaliteitsvereisten te behalen;
  • Je bent thuis in de wereld van projectmethodologie (PRINCE 2, Agile, SCRUM,…) en weet een projectmatig team aan te sturen;
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met de implementatie van CRM pakketten zoals Microsoft Dynamics 365 CE
  • Je hebt ervaring in de analysetechnieken, het in kaart brengen van gebruikersbehoeften en de vertaling naar software specificaties;
  • Je hebt ervaring in het coördineren en uitvoeren van testen, alsook het begeleiden van gebruikersvalidatie en ingebruikname; 
  • Je hebt ervaring in het beheer van applicaties en kennis van applicatiebeheer methodologie (ITIL/ASL)
  • Je bent resultaatgericht. Je zet in op voortgangscontrole en kan doeltreffend tijd, kosten en middelen beheren.
  • Nederlands is de voertaal, maar je beschikt daarnaast over een voldoende mondelinge en schriftelijke taalvaardigheid in het Engels.

Ons aanbod

  • Je draait mee in een veelzijdige, boeiende organisatie met maatschappelijke meerwaarde;
  • Een marktconform remuneratiepakket in functie van je ervaring;
  • Gedeeltelijk thuiswerk mogelijk;
  • Bedrijfswagen en/of fietsleasing
  • Extralegale voordelen zoals hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, …
  • Een voltijdse functie met een contract van onbepaalde duur

Plaats van tewerkstelling

  • Mechelen
Ronse
Voltijds
Oost-Vlaanderen
Bediende
Replacement contract
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Het merendeel van hen verblijft in derdewereldlanden. Maar ook in België komen mensen toe op zoek naar een nieuwe thuis en een veilige haven. Op vraag van de overheid vangt Rode Kruis -Vlaanderen verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij wachten op de uitkomst van hun procedure.

Functiebeschrijving

  • Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum.
  • Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners
  • Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners
  • Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de verzoekers om internationale bescherming.
  • Je vervult ad hoc administratieve opdrachten
  • Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement.
  • Je organiseert activiteiten voor de bewoners (o.a. taallessen, sport, …)
  • Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum: je bent ook een deskundig aanspreekpunt voor jouw collega-begeleiders.
  • Als begeleider kan je in één of meerdere deeltaken ingezet worden. Deeltaken waar je mogelijk als begeleider kan instappen zijn:
    • Deeltaak psychosociale begeleiding: je bent vanuit jouw specifieke ervaring en deskundigheid het aanspreekpunt voor de teamleden omtrent psychosociale thema’s binnen de werking van het opvangcentrum:
      • Je ondersteunt de individuele begeleiders bij het voeren van moeilijke gesprekken, je stimuleert een planmatige en methodische aanpak, je helpt bij de omschrijving van klachten van verzoekers om internationale bescherming om doorverwijzing naar externe partners te faciliteren;
      • Je houdt de sociale kaart up-to-date en bouwt de samenwerking met de belangrijkste partners, CLB’s, CAW’s, CGG’s,.. verder uit.
      • Je organiseert en begeleidt praatgroepen en infomomenten (psycho-educatie).
      • Je bouwt een vormingsluik uit rond specifiek psychosociale thema’s.
    • Deeltaak school en vorming: Je werkt binnen de deeltaak school en vorming, waarbij je de inhoudelijke en praktische aspecten van de bewoners inzake onderwijs en vorming opvolgt.
    • Deeltaak activiteiten: Je organiseert vormingsmomenten voor de bewoners, voornamelijk gericht op volwassenen en tieners. Daarnaast werk je sport- en ontspanningsactiviteiten uit voor de bewoners.
    • Deeltaak digitalisering: Je bent binnen het centrum verantwoordelijk voor het digitaliseren van administratie en werkprocessen en opvolgen van de centrumsite (SharePoint);
    • Deeltaak Proceduremedewerker: Je oriënteert mensen in hun nieuwe verblijfplaats en gidst ze deskundig doorheen de procedure (verzoek om internationale bescherming)
      • Je begeleidt de verzoekers om internationale bescherming individueel tijdens hun procedure en zorgt voor sociale, administratieve en juridische begeleiding
      • Je volgt de procedures in het kader van het recht op opvang nauwgezet op
      • Je informeert verzoekers om internationale bescherming over de mogelijkheden tot vrijwillige terugkeer

Jouw profiel

  • Je behaalde minstens een diploma hoger onderwijs in een menswetenschappelijke richting (sociaal werk, orthopedagogie, (toegepaste) psychologie, sociologie, criminologie, readaptatiewetenschappen,…) en hebt ervaring opgebouwd in gesprekstechnieken (en durft in gesprek gaan over gevoelige onderwerpen)
  • Je hebt ervaring in het werken met mensen met een verschillende culturele achtergrond
  • Ideaal heb je al ervaring opgebouwd in het psychosociaal begeleiden van mensen in een kwetsbare situatie (bijvoorbeeld als opvoeder, maatschappelijk werker, consulent, ...).   Relevante stage-ervaing nemen we ook mee in onze evaluatie.
  • Je bent ondernemend en steekt vanaf je start actief de handen mee uit de mouwen.
  • Je bent bereid te werken in een ploegenstelsel met weekendprestaties en bent flexibel.
  • Je spreekt vlot meerdere talen (Nederlands, Engels, Frans, …), en bent ook goed in het vinden van andere non-verbale manieren om te communiceren.
  • Je werkt vlot in verschillende digitale systemen, o.a. MS Office (onder andere Word, Outlook, Excel, Teams, ...), elektronische opvolging van bewonersdossiers. Mocht je al wat wegwijs zijn in MS SharePoint is dit een plus.
  • Je organiseert je werk overzichtelijk en werkt nauwkeurig.
  • Je bent inlevend en diplomatisch, maar kan ook duidelijk grenzen stellen.

Ons aanbod

  • Je werkt in een gemiddelde werkweek van 38u (berekend op kwartaalbasis) met regelmatig avond- en weekendwerk;
  • Vervangingscontract, hoogstwaarschijnlijk tot de zomer van 2025;
  • Tewerkstelling in NOC : Contract onbepaalde duur met clausule noodopvang: duur is afhankelijk van opdracht van de overheid in het kader van het organiseren van noodopvang voor verzoekers om internationale bescherming;
  • Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we evalueren alle relevante werkervaring en nemen minstens de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.856 Euro bruto per maand (0 jaar werkervaring) en 4.369 Euro bruto per maand (31 jaar werkervaring) met premies voor werken in late diensten, werken op zon- en feestdagen en voor ‘ongepland’ werken;
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer met de trein wordt volledig terugbetaald – in een busabonnement komen we 75% tussen, een netto fietsvergoeding van 0,35€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, moto) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels.

Plaats van tewerkstelling

  • Ronse
Er zijn momenteel geen vacatures die matchen met je zoekopdracht. De 5 meest recente jobs die door Rode Kruis-Vlaanderen zijn geplaatst, worden hieronder voor u weergegeven.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dit zeggen onze collega's

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit volutpat gravida malesuada quam commodo id integer nam.

“An amazing service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

John Carter
Designer at BRIX Templates

“One of a kind service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Sophie Moore
Head of Design at BRIX Templates

“The best service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Matt Cannon
Developer at BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Solliciteer eenvoudig in 5 stappen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fringilla nunc, amet vitae senectus. A consequat duis nec eu.