Maak het verschil met jouw talent en expertise!

Rode Kruis-Vlaanderen is dé werkgever voor gemotiveerde kandidaten die alles uit hun job willen halen met het oog op een bloeiende carrière. Van jobs in verpleegkunde en labo's, sociale hulpverlening, IT- HR- en managementfuncties, help ons helpen en maak er je job van!

Ontdek de laatste vacatures

Je bekijkt 0 resultaten
van de 0 items.
highlight
Filters wissen
Regio
Statuut
Contract type
Categorie
Dienstverband
Uurregeling
Voltijds
Vlaams-Brabant
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Bedrijfseerstehulp, dat is eerste hulp op maat van de bedrijfswereld. Eerstehulpverleners kunnen een slachtoffer met lichte letsels onmiddellijk verzorgen op de werkvloer. In een ernstige ongevalsituatie kunnen ze het slachtoffer trachten te stabiliseren tot gespecialiseerde hulpverleners ter plaatse komen. Werknemers met eerstehulpkennis hebben ook oog voor preventie en veiligheid. Daarom zijn goed opgeleide eerstehulpverleners onmisbaar in elk bedrijf. Rode Kruis-Vlaanderen biedt een brede waaier aan eerstehulpopleidingen voor bedrijven (Bedrijfsopleidingen).

Functiebeschrijving

•    Je geeft de lessen bedrijfseerstehulp in diverse bedrijven en organisaties.
•    Je geeft training in de Regio Vlaams-Brabant. 
•    Als lesgever leer je de cursisten de technieken van eerste hulp en heb je daarbij oog voor de ontwikkeling van kennis, vaardigheden en attitudes.
•    Je bereidt de opleidingen voor in functie van de verwachtingen van de klanten en kiest de aangewezen didactische werkvorm.
•    Tijdens de lessen maak je gebruik van de materialen van Rode Kruis-Vlaanderen (laptop, beamer, reanimatiepoppen en oefenAED’s).
•    Je houdt je aan de eerstehulprichtlijnen van Rode Kruis-Vlaanderen.
•    Tot slot volg je de administratieve taken op (aanwezigheidslijsten, evaluatiedocumenten, …).

Jouw profiel

•    Je hebt een medisch/paramedisch diploma met een aanvullend pedagogisch diploma en/of ervaring of je beschikt over een pedagogisch diploma, met voldoende relevante ervaring en/of aantoonbare kennis van het thema Eerste Hulp.
•    Je hebt reeds op regelmatige basis opleidingen en/of uiteenzettingen gegeven aan groepen van een tiental personen en bent bijgevolg vertrouwd met een diversiteit aan didactische werkvormen.
•    Aantoonbare kennis met het thema eerste hulp (EHBO) is vereist, kennis van dringende geneeskundige hulpverlening strekt tot aanbeveling.
•    EHBO-cursussen in het Engels kunnen geven is een pluspunt. 
•    Je bent in het bezit van een rijbewijs B en hebt goede rijvaardigheden. 
•    Je bent bereid om op regelmatige basis in het weekend en 's avonds les te geven. 
 

Ons aanbod

•    Als gepassioneerd trainer sta je in voor de bedrijfsopleidingen.
•    Je verkrijgt een marktconforme brutoverloning aangevuld met een bedrijfswagen met tankkaart, laptop, maaltijdcheques, groepsverzekering, eindejaarspremie, fietslease…
•    Je verkrijgt een gevarieerde functie met grote zelfstandigheid.
•    Je krijgt de nodige begeleiding en opleiding om je functie goed uit te oefenen.
•    We stellen onze lespakketten en didactisch materiaal ter beschikking bij het geven van opleiding aan bedrijven
•    Een 4/5e of voltijdse tewerkstelling.

Plaats van tewerkstelling

Regio Vlaams-Brabant

Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Rode Kruis-Vlaanderen is een toonaangevende humanitaire organisatie die zich inzet voor hulp, ondersteuning en zorg aan kwetsbare personen en gemeenschappen in nood. Het is een onafhankelijke vrijwilligersorganisatie die via het Belgische Rode Kruis deel uitmaakt van de Internationale Rode Kruis- en Rode Halve Maanbeweging. De organisatie telt zo'n 1900 werknemers en 14.000 vrijwilligers.

Rode Kruis-Vlaanderen beheert zo'n 400 gebouwen, kantoren en lokalen in Vlaanderen. Als technisch-administratief medewerker facility draag je vanuit Mechelen een steentje bij aan een goede uitvalsbasis voor de activiteiten van Rode Kruis-Vlaanderen.

Functiebeschrijving

  • Als technisch-administratief medewerker binnen onze afdeling Facility plan je werkzaamheden voor het beheer en onderhoud van gebouwen van Rode Kruis-Vlaanderen. 
  • Je staat in voor het sleutelbeheer, je volgt de tickets in onze facility management software (Axxerion) op en je behandelt uiteenlopende vragen die aan facility gerelateerd zijn.
  • Je coördineert alle aspecten van de gebouwen in Vlaanderen administratief.
  • Je overlegt met de plaatselijke verantwoordelijke over de uit te voeren werkzaamheden.
  • Op basis van jouw praktische en technische kennis en ervaring, en in goed overleg met de verantwoordelijke, bepaal je een aanpak voor de uit te voeren werkzaamheden.
  • Je ziet er op toe dat deze werkzaamheden correct uitgevoerd worden.
  • Tijdens de werkzaamheden volg je de aannemers (die instaan voor de effectieve uitvoering van de werken) en leveranciers nauw op.
  • Je rapporteert aan de facility manager. 

Jouw profiel

  • Je bezit een diploma op bachelorniveau (of gelijkwaardig door ervaring) en hebt een eerste gelijkaardige werkervaring in een administratief-technische job in facility opgedaan.
  • Je bent administratief sterk en je haalt er voldoening uit om facilty-, bouwkundige- en onderhoudswerken administratief te beheren,
  • Je stelt nuchtere en haalbare oplossingen voor vanuit je praktische technische kennis en ervaring.
  • Je kan vlot in Word en Excel werken en wil ook de administratieve opvolging op jou nemen. Ervaring met een ticket-systeem in facility is een voordeel.
  • Je beschikt over een rijbewijs B. Je werkt voornamelijk vanuit Mechelen maar je bent bereid je regelmatig te verplaatsen naar de verschillende locaties in Vlaanderen.

Ons aanbod

  • Je loon wordt bepaald volgens IFIC-barema (categorie 12). Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'IFIC-barema's'.
  • Extralegale voordelen zoals groepsverzekering, maaltijdcheques, …
  • Een gevarieerde job die een meerwaarde biedt in een veelzijdige, boeiende organisatie met maatschappelijke impact
  • Mogelijkheid gebruik poolwagen voor onsite interventies
  • On the job training en coaching is een continu process.
  • Een voltijdse functie met een contract van onbepaalde duur.

Plaats van tewerkstelling

  • Mechelen
Houthalen-Helchteren
Voltijds
Limburg
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Het merendeel van hen verblijft in derdewereldlanden. Maar ook in België komen mensen toe op zoek naar een nieuwe thuis en een veilige haven. Op vraag van de overheid vangt Rode Kruis -Vlaanderen verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij wachten op de uitkomst van hun procedure.

Functiebeschrijving

  • Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum.
  • Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners
  • Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners
  • Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de verzoekers om internationale bescherming.
  • Je vervult ad hoc administratieve opdrachten
  • Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement.
  • Je organiseert activiteiten voor de bewoners (o.a. taallessen, sport, …)
  • Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum: je bent ook een deskundig aanspreekpunt voor jouw collega-begeleiders.
  • Je wordt ingezet op de deeltaak psychosociale begeleiding: je bent vanuit jouw specifieke ervaring en deskundigheid het aanspreekpunt voor de teamleden omtrent psychosociale thema’s binnen de werking van het opvangcentrum: 
      • Je ondersteunt de individuele begeleiders bij het voeren van moeilijke gesprekken, je stimuleert een planmatige en methodische aanpak, je helpt bij de omschrijving van klachten van verzoekers om internationale bescherming om doorverwijzing naar externe partners te faciliteren;
      • Je houdt de sociale kaart up-to-date en bouwt de samenwerking met de belangrijkste partners, CLB’s, CAW’s, CGG’s,.. verder uit.
      • Je organiseert en begeleidt praatgroepen en infomomenten (psycho-educatie).
      • Je bouwt een vormingsluik uit rond specifiek psychosociale thema’s

Jouw profiel

  • Je behaalde minstens een diploma hoger onderwijs in een menswetenschappelijke richting (sociaal werk, orthopedagogie, (toegepaste) psychologie, sociologie, criminologie, readaptatiewetenschappen,…) en hebt ervaring opgebouwd in gesprekstechnieken (en durft in gesprek gaan over gevoelige onderwerpen)
  • Je hebt ervaring in het werken met mensen met een verschillende culturele achtergrond
  • Ideaal heb je al ervaring opgebouwd in het psychosociaal begeleiden van mensen in een kwetsbare situatie (bijvoorbeeld als opvoeder, maatschappelijk werker, consulent, ...).   Relevante stage-ervaring nemen we ook mee in onze evaluatie.
  • Je bent ondernemend en steekt vanaf je start actief de handen mee uit de mouwen.
  • Je bent bereid te werken in een ploegenstelsel met weekendprestaties en bent flexibel.
  • Je spreekt vlot meerdere talen (Nederlands, Engels, Frans, …), en bent ook goed in het vinden van andere non-verbale manieren om te communiceren.
  • Je werkt vlot in verschillende digitale systemen, o.a. MS Office (onder andere Word, Outlook, Excel, Teams, ...), elektronische opvolging van bewonersdossiers. Mocht je al wat wegwijs zijn in MS SharePoint is dit een plus.
  • Je organiseert je werk overzichtelijk en werkt nauwkeurig.
  • Je bent inlevend en diplomatisch, maar kan ook duidelijk grenzen stellen. 

Ons aanbod

  • Je werkt in een gemiddelde werkweek van 38u (berekend op kwartaalbasis) met regelmatig avond- en weekendwerk;
  • Contract onbepaalde duur met clausule noodopvang: duur is afhankelijk van opdracht van de overheid in het kader van het organiseren van noodopvang voor verzoekers om internationale bescherming;
  • Je loon wordt bepaald volgens barema 232 in paritair comité 319. Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'Barema's opvangcentra'. Rode Kruis-Vlaanderen erkent minstens de helft van je totale werkervaring als anciënniteit, ook als die ervaring niet relevant is voor de functie;
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer met de trein wordt volledig terugbetaald – in een busabonnement komen we 75% tussen, een netto fietsvergoeding van 0,36 €/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, moto) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels.

Plaats van tewerkstelling

  • Houthalen-Helchteren
Antwerpen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

De provinciale zetel binnen Rode Kruis-Vlaanderen zorgt in de eerste plaats voor de coördinatie van de afdelingswerking en zijn vrijwilligers en voor de uitbouw van de dienstenwerking op provinciaal vlak. De provinciale structuur vormt de schakel tussen de afdelingswerking en de werking op gemeenschapsniveau. 

 

Rode Kruis-Vlaanderen is in België de preferentiële partner van de overheid inzake rampenhulpverlening. Onze vrijwillige hulpverleners staan 24/7 paraat over het hele grondgebied. Zij verzorgen daarnaast de preventieve hulpverlening bij een groot aantal jaarlijkse risicohoudende manifestaties. Tot slot is Rode Kruis-Vlaanderen actief binnen het dringend en niet-dringend ziekenvervoer.

 

Als provinciaal coördinator heb je een uitgebreide waaier aan taken, die zich rond hetzelfde thema van de hulpverlening situeren. Binnen de provinciale werking ondersteun je de medisch-sanitaire en psychosociale activiteiten van Rode Kruis-Vlaanderen. 

Functiebeschrijving

  • Je ondersteunt de werking van de disciplines Hulpdienst (HDI) en Dringende Sociale Interventie (DSI) en streeft voortdurend naar een optimale samenwerking tussen beiden.
  • Je begeleidt de vrijwilligerswerking van de beide disciplines op lokaal en provinciaal niveau in functie van een kwalitatieve dienstverlening op alle niveaus.  
  • Je adviseert vrijwilligers bij praktische, inhoudelijke of organisatorische vragen.
  • Je treedt op als intern en extern aanspreekpunt en vertegenwoordigt de disciplines op verscheidene overlegplatformen met overige actoren binnen de hulpverlening.
  • Je verzorgt de administratieve opvolging van de kernactiviteiten, de opleidingen en de oefeningen van de vrijwilligers van de beide disciplines.
  • Je volgt de provinciale dossiers op inzake rampenhulpverlening, preventieve hulpacties en ziekenvervoer volgens de geldende richtlijnen en regelgeving.
  • Je neemt deel aan een permanentie in functie van de opvolging van de operationele rampenhulpverlening uitgevoerd door vrijwilligers.
  • Je werkt regelmatig samen met de dienst Interventie op gemeenschapsniveau.
  • Je hebt regelmatig overlegmomenten met je collega’s van andere provincies.
  • Je maakt deel uit van een (klein) professioneel team op de provinciale zetel: je zorgt mee voor permanentie en springt in waar nodig. Omgekeerd kan je rekenen op ondersteuning van je collega’s.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring en kan terugvallen op enkele jaren professionele ervaring, bij voorkeur in de aanverwante hulpverleningssector.
  • Bij voorkeur kan je ervaring met een vrijwilligersorganisatie voorleggen. Als je hierbij een coördinerende rol opnam, dan is dit een extra troef.
  • Je kan zelfstandig werken en tegelijk kan je goed samenwerken met collega’s en vrijwilligers.
  • Als je reeds ervaring hebt met het praktisch opvolgen en aansturen van projectmatige werkzaamheden, is dat een plus.
  • Je gaat oplossingsgericht te werk vanuit een integere en diplomatische houding.
  • Je staat stevig in je schoenen en slaagt erin te allen tijde een professionele en loyale houding aan te nemen.
  • Een cursus Rampenmanagement of ervaring met rampenmanagement zijn een plus
  • Je bent bereid je bij te scholen.
  • Regelmatige avondprestaties en sporadische prestaties op zaterdag en zondag vormen geen probleem voor jou.
  • Je werkt vlot binnen verschillende toepassingen in MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, SharePoint) en je bent bereid je in te werken in bestaande interne softwaretoepassingen (CRM, …).
  • Je beschikt over een rijbewijs B (bij voorkeur met medische schifting) en een eigen wagen.

Ons aanbod

  • Je loon wordt bepaald volgens het barema voor bedienden categorie 7 in paritair comité 330.04. Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'Baremas Bedienden Humanitaire Diensten'. Rode Kruis-Vlaanderen erkent minstens de helft van je totale werkervaring als anciënniteit, ook als die ervaring niet relevant is voor de functie.
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, fietsvergoeding…
  • Voltijdse tewerkstelling 
  • Contract van onbepaalde duur 

Plaats van tewerkstelling

Rode Kruis-Vlaanderen, Provinciale Zetel Antwerpen, Belgiëlei 34 te 2018 Antwerpen.

regio Leiestreek
Deeltijds
Oost-Vlaanderen
Bediende
Permanent
Deeltijds

Intro

Elke dag hebben mensen bloed nodig: na een operatie, een bevalling, een verkeersongeval... Daarom zamelt Rode Kruis-Vlaanderen jaarlijks ruim 350.000 bloedgiften in. Om onze teams te versterken, zijn we op zoek naar verpleegkundigen. Een job voor wie van afwisseling houdt en graag in team werkt.
Wil jij je mee inzetten en het verschil maken voor de patiënten die een bloedproduct nodig hebben?

Functiebeschrijving

  • Je wordt ingeschakeld op de mobiele bloedinzamelingen regio Leiestreek
  • Je begeleidt de donoren op een vlotte manier doorheen het donatieproces (inclusief de opstart van de afname) en zorgt dat ze de nodige informatie krijgen;
  • Je registreert de donoren;
  • Je kleeft de etiketten op de nodige afnamesets;
  • Je verwijdert de naald nadat de bloedafname is afgerond.
  • Je legt het drukverband aan;
  • Je volgt strikte procedures gericht op kwaliteit en veiligheid;
  • Je bent ambassadeur van het Rode Kruis-Vlaanderen;
  • Je geeft donoren informatie omtrent hun donatie en je moedigt hen aan om een nieuwe afspraak te maken en/of eventueel voor een ander bloedproduct

Jouw profiel

  • Je beschikt over een diploma verpleegkunde bachelor of HBO5
  • Je bent een dynamisch iemand met verantwoordelijkheidszin;
  • Je werkt nauwkeurig en staat in voor de opvolging van de procedures en normen van Rode Kruis­ Vlaanderen. Als je ervaring hebt opgedaan met het werken binnen een kwaliteitssysteem, is dit een plus;
  • Je beschikt over een gezonde dosis assertiviteit en weet van aanpakken;
  • Je bent sociaal ingesteld en je past je gemakkelijk aan de steeds wisselende afnameteams aan;
  • Je bent donorgericht en beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Kennis van MS Office is een pluspunt;
  • Je bent snel vertrouwd met nieuwe (bedrijfs)applicaties;
  • Je bent bereid om voornamelijk ’s avonds (mobiele collecte) en/of te werken in een variabel rooster (mobiele collecte en donorcentrum
  • Je hebt bij voorkeur een rijbewijs B en een eigen wagen 

Ons aanbod

  • Contract onbepaalde duur;
  • Een veelzijdige en afwisselende job met vele persoonlijke contacten;
  • Donorcentrum: Je wordt tewerkgesteld in een variabel uurrooster waarbij de werkuren zich situeren tussen 08u00 en 21u30. Als verpleegkundige heb je bovendien nooit nachtwerk;
  • Mobiele Collecte: Je wordt tewerkgesteld in een variabel uurrooster waarbij de werkuren zich hoofdzakelijk situeren tussen 15u00 en 22u30;
  • Deeltijdse tewerkstelling 19u/w (gemiddeld). Deze worden hoofdzakelijk verspreid van maandag tot vrijdag. Zaterdagwerk maakt echter ook deel uit van het uurrooster en het aantal te werken zaterdagen zal de komende 3 jaar gestaag verhogen van maximum 3 tot 14 per jaar;
  • We bieden je marktconforme voorwaarden aan:
    • maaltijdcheques
    • overname van je volledige relevante anciënniteit
    • eindeloopbaandagen
    • eindejaarspremie met attractiviteitspremie
    • premies voor avondwerk
    • groepsverzekering aan (vanaf 25 jaar)
  • Je loon wordt bepaald volgens IFIC barema (categorie 14/14B). Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'IFIC barema's'. Rode Kruis-Vlaanderen erkent het totaal aantal jaren relevante verpleegkundige werkervaring als anciënniteit, de overige jaren niet-verpleegkundige werkervaring nemen we voor de helft over;
  • Je krijgt de nodige begeleiding en opleiding om je functie goed uit te oefenen.

Plaats van tewerkstelling

Je kan je verplaatsen naar de mobiele collecte vanuit je vertrekplaats Roeselare of je kan van thuis uit rechtstreeks naar de mobiele collecte rijden.

Pelt
Voltijds
Limburg
Bediende
Bepaalde Duur
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Het merendeel van hen verblijft in derdewereldlanden. Maar ook in België komen mensen toe op zoek naar een nieuwe thuis en een veilige haven. Op vraag van de overheid vangt Rode Kruis -Vlaanderen verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij wachten op de uitkomst van hun procedure.

Functiebeschrijving

  • Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum.
  • Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners
  • Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners
  • Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de verzoekers om internationale bescherming.
  • Je vervult ad hoc administratieve opdrachten
  • Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement.
  • Je organiseert activiteiten voor de bewoners (o.a. taallessen, sport, …)
  • Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum: je bent ook een deskundig aanspreekpunt voor jouw collega-begeleiders.
  • Als begeleider kan je in één of meerdere deeltaken ingezet worden. Deeltaken waar je mogelijk als begeleider kan instappen zijn:
    • Deeltaak psychosociale begeleiding: je bent vanuit jouw specifieke ervaring en deskundigheid het aanspreekpunt voor de teamleden omtrent psychosociale thema’s binnen de werking van het opvangcentrum:
      • Je ondersteunt de individuele begeleiders bij het voeren van moeilijke gesprekken, je stimuleert een planmatige en methodische aanpak, je helpt bij de omschrijving van klachten van verzoekers om internationale bescherming om doorverwijzing naar externe partners te faciliteren;
      • Je houdt de sociale kaart up-to-date en bouwt de samenwerking met de belangrijkste partners, CLB’s, CAW’s, CGG’s,.. verder uit.
      • Je organiseert en begeleidt praatgroepen en infomomenten (psycho-educatie).
      • Je bouwt een vormingsluik uit rond specifiek psychosociale thema’s.
    • Deeltaak school en vorming: Je werkt binnen de deeltaak school en vorming, waarbij je de inhoudelijke en praktische aspecten van de bewoners inzake onderwijs en vorming opvolgt.
    • Deeltaak activiteiten: Je organiseert vormingsmomenten voor de bewoners, voornamelijk gericht op volwassenen en tieners. Daarnaast werk je sport- en ontspanningsactiviteiten uit voor de bewoners.
    • Deeltaak digitalisering: Je bent binnen het centrum verantwoordelijk voor het digitaliseren van administratie en werkprocessen en opvolgen van de centrumsite (SharePoint);
    • Deeltaak Proceduremedewerker: Je oriënteert mensen in hun nieuwe verblijfplaats en gidst ze deskundig doorheen de procedure (verzoek om internationale bescherming)
      • Je begeleidt de verzoekers om internationale bescherming individueel tijdens hun procedure en zorgt voor sociale, administratieve en juridische begeleiding
      • Je volgt de procedures in het kader van het recht op opvang nauwgezet op
      • Je informeert verzoekers om internationale bescherming over de mogelijkheden tot vrijwillige terugkeer

Jouw profiel

  • Je behaalde minstens een diploma hoger onderwijs in een menswetenschappelijke richting (sociaal werk, orthopedagogie, (toegepaste) psychologie, sociologie, criminologie, readaptatiewetenschappen,…) en hebt ervaring opgebouwd in gesprekstechnieken (en durft in gesprek gaan over gevoelige onderwerpen)
  • Je hebt ervaring in het werken met mensen met een verschillende culturele achtergrond
  • Ideaal heb je al ervaring opgebouwd in het psychosociaal begeleiden van mensen in een kwetsbare situatie (bijvoorbeeld als opvoeder, maatschappelijk werker, consulent, ...).   Relevante stage-ervaing nemen we ook mee in onze evaluatie.
  • Je bent ondernemend en steekt vanaf je start actief de handen mee uit de mouwen.
  • Je bent bereid te werken in een ploegenstelsel met weekendprestaties en bent flexibel.
  • Je spreekt vlot meerdere talen (Nederlands, Engels, Frans, …), en bent ook goed in het vinden van andere non-verbale manieren om te communiceren.
  • Je werkt vlot in verschillende digitale systemen, o.a. MS Office (onder andere Word, Outlook, Excel, Teams, ...), elektronische opvolging van bewonersdossiers. Mocht je al wat wegwijs zijn in MS SharePoint is dit een plus.
  • Je organiseert je werk overzichtelijk en werkt nauwkeurig.
  • Je bent inlevend en diplomatisch, maar kan ook duidelijk grenzen stellen. 

Ons aanbod

  • Je werkt in een gemiddelde werkweek van 38u (berekend op kwartaalbasis) met regelmatig avond- en weekendwerk;
  • Contract bepaalde duur (6 maanden)
  • Je loon wordt bepaald volgens barema 232 in paritair comité 319. Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'Barema's opvangcentra'. Rode Kruis-Vlaanderen erkent minstens de helft van je totale werkervaring als anciënniteit, ook als die ervaring niet relevant is voor de functie;
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer met de trein wordt volledig terugbetaald – in een busabonnement komen we 75% tussen, een netto fietsvergoeding van 0,36 €/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, moto) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels.

Plaats van tewerkstelling

  • Pelt
Er zijn momenteel geen vacatures die matchen met je zoekopdracht. De 5 meest recente jobs die door Rode Kruis-Vlaanderen zijn geplaatst, worden hieronder voor u weergegeven.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dit zeggen onze collega's

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit volutpat gravida malesuada quam commodo id integer nam.

“An amazing service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

John Carter
Designer at BRIX Templates

“One of a kind service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Sophie Moore
Head of Design at BRIX Templates

“The best service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Matt Cannon
Developer at BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Solliciteer eenvoudig in 5 stappen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fringilla nunc, amet vitae senectus. A consequat duis nec eu.