Maak het verschil met jouw talent en expertise!

Rode Kruis-Vlaanderen is dé werkgever voor gemotiveerde kandidaten die alles uit hun job willen halen met het oog op een bloeiende carrière. Van jobs in verpleegkunde en labo's, sociale hulpverlening, IT- HR- en managementfuncties, help ons helpen en maak er je job van!

Ontdek de laatste vacatures

Je bekijkt 0 resultaten
van de 0 items.
highlight
Filters wissen
Regio
Statuut
Contract type
Categorie
Dienstverband
Uurregeling
Beersel
Voltijds
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Ook in België komen mensen toe op zoek naar een veilige thuis. Rode Kruis-Vlaanderen vangt, op vraag van de overheid, deze verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij hun asielprocedure doorlopen.

Ben jij gemotiveerd om mee te helpen aan deze missie? Kom ons team versterken en draag zo rechtstreeks bij aan menswaardige opvang.  

Functiebeschrijving

  • Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum.
  • Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners
  • Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners
  • Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de verzoekers om internationale bescherming.
  • Je vervult ad hoc administratieve opdrachten
  • Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement.
  • Je organiseert activiteiten voor de bewoners (o.a. taallessen, sport, …)
  • Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum: je bent ook een deskundig aanspreekpunt voor jouw collega-begeleiders.
  • Als begeleider kan je in één of meerdere deeltaken ingezet worden. Momenteel zoeken we specifiek een begeleider binnen de psychosociale deeltaak:
    • Je bent vanuit jouw specifieke ervaring en deskundigheid het aanspreekpunt voor de teamleden omtrent psychosociale thema’s binnen de werking van het opvangcentrum:
    • Je ondersteunt de individuele begeleiders bij het voeren van moeilijke gesprekken, je stimuleert een planmatige en methodische aanpak, je helpt bij de omschrijving van klachten van verzoekers om internationale bescherming om doorverwijzing naar externe partners te faciliteren;
    • Je houdt de sociale kaart up-to-date en bouwt de samenwerking met de belangrijkste partners, CLB’s, CAW’s, CGG’s,.. verder uit.
    • Je organiseert en begeleidt praatgroepen en infomomenten (psycho-educatie).
    • Je bouwt een vormingsluik uit rond specifiek psychosociale thema’s.

Jouw profiel

  • Je behaalde minstens een diploma hoger onderwijs in een menswetenschappelijke richting (sociaal werk, orthopedagogie, (toegepaste) psychologie, sociologie, criminologie, readaptatiewetenschappen,…) en hebt ervaring opgebouwd in gesprekstechnieken (en durft in gesprek gaan over gevoelige onderwerpen)
  • Je hebt ervaring in het werken met mensen met een verschillende culturele achtergrond
  • Ideaal heb je al ervaring opgebouwd in het psychosociaal begeleiden van mensen in een kwetsbare situatie (bijvoorbeeld als opvoeder, maatschappelijk werker, consulent, ...).   Relevante stage-ervaing nemen we ook mee in onze evaluatie.
  • Je bent ondernemend en steekt vanaf je start actief de handen mee uit de mouwen.
  • Je bent bereid te werken in een ploegenstelsel met weekendprestaties en bent flexibel.
  • Je spreekt vlot meerdere talen (Nederlands, Engels, Frans, …), en bent ook goed in het vinden van andere non-verbale manieren om te communiceren.
  • Je werkt vlot in verschillende digitale systemen, o.a. MS Office (onder andere Word, Outlook, Excel, Teams, ...), elektronische opvolging van bewonersdossiers. Mocht je al wat wegwijs zijn in MS SharePoint is dit een plus.
  • Je organiseert je werk overzichtelijk en werkt nauwkeurig.
  • Je bent inlevend en diplomatisch, maar kan ook duidelijk grenzen stellen. 

Ons aanbod

  • Job in een multiculturele omgeving met directe maatschappelijke impact;
  • Je bent omringd door een team van experts en volgt een mooi opleidingstraject;
  • Je werkt in een gemiddelde werkweek van 38u (berekend op kwartaalbasis) met regelmatig avond- en weekendwerk;
  • Contract onbepaalde duur;
  • Je loon wordt bepaald volgens barema 232 in paritair comité 319. Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'Barema's opvangcentra'. Rode Kruis-Vlaanderen erkent minstens de helft van je totale werkervaring als anciënniteit, ook als die ervaring niet relevant is voor de functie;
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer :
    • Reizen met de trein? Wij betalen je ticket volledig terug.
    • Busabonnement? Daar springen we voor 75% bij.
    • Fiets je naar het werk? Dan krijg je een nette vergoeding van €0,36 per kilometer.
    • Andere vervoersmiddelen zoals auto of motor? Die worden vergoed volgens de geldende sectorale en wettelijke regels.

Plaats van tewerkstelling

  • Beersel
Beersel
Voltijds
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Ook in België komen mensen toe op zoek naar een veilige thuis. Rode Kruis-Vlaanderen vangt, op vraag van de overheid, deze verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij hun asielprocedure doorlopen.

Ben jij gemotiveerd om mee te helpen aan deze missie? Kom ons team versterken en draag zo rechtstreeks bij aan menswaardige opvang.  

Functiebeschrijving

  • Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum.
  • Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners
  • Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners
  • Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de verzoekers om internationale bescherming.
  • Je vervult ad hoc administratieve opdrachten
  • Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement.
  • Je organiseert activiteiten voor de bewoners (o.a. taallessen, sport, …)
  • Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum: je bent ook een deskundig aanspreekpunt voor jouw collega-begeleiders.
  • Als begeleider kan je in één of meerdere deeltaken ingezet worden. Deeltaken waar je mogelijk als begeleider kan instappen zijn:
    • Deeltaak psychosociale begeleiding: je bent vanuit jouw specifieke ervaring en deskundigheid het aanspreekpunt voor de teamleden omtrent psychosociale thema’s binnen de werking van het opvangcentrum:
      • Je ondersteunt de individuele begeleiders bij het voeren van moeilijke gesprekken, je stimuleert een planmatige en methodische aanpak, je helpt bij de omschrijving van klachten van verzoekers om internationale bescherming om doorverwijzing naar externe partners te faciliteren;
      • Je houdt de sociale kaart up-to-date en bouwt de samenwerking met de belangrijkste partners, CLB’s, CAW’s, CGG’s,.. verder uit.
      • Je organiseert en begeleidt praatgroepen en infomomenten (psycho-educatie).
      • Je bouwt een vormingsluik uit rond specifiek psychosociale thema’s.
    • Deeltaak school en vorming: Je werkt binnen de deeltaak school en vorming, waarbij je de inhoudelijke en praktische aspecten van de bewoners inzake onderwijs en vorming opvolgt.
    • Deeltaak activiteiten: Je organiseert vormingsmomenten voor de bewoners, voornamelijk gericht op volwassenen en tieners. Daarnaast werk je sport- en ontspanningsactiviteiten uit voor de bewoners.
    • Deeltaak digitalisering: Je bent binnen het centrum verantwoordelijk voor het digitaliseren van administratie en werkprocessen en opvolgen van de centrumsite (SharePoint);
    • Deeltaak Proceduremedewerker: Je oriënteert mensen in hun nieuwe verblijfplaats en gidst ze deskundig doorheen de procedure (verzoek om internationale bescherming)
      • Je begeleidt de verzoekers om internationale bescherming individueel tijdens hun procedure en zorgt voor sociale, administratieve en juridische begeleiding
      • Je volgt de procedures in het kader van het recht op opvang nauwgezet op
      • Je informeert verzoekers om internationale bescherming over de mogelijkheden tot vrijwillige terugkeer

Jouw profiel

  • Je behaalde minstens een diploma hoger onderwijs in een menswetenschappelijke richting (sociaal werk, orthopedagogie, (toegepaste) psychologie, sociologie, criminologie, readaptatiewetenschappen,…) en hebt ervaring opgebouwd in gesprekstechnieken (en durft in gesprek gaan over gevoelige onderwerpen)
  • Je hebt ervaring in het werken met mensen met een verschillende culturele achtergrond
  • Ideaal heb je al ervaring opgebouwd in het psychosociaal begeleiden van mensen in een kwetsbare situatie (bijvoorbeeld als opvoeder, maatschappelijk werker, consulent, ...).   Relevante stage-ervaing nemen we ook mee in onze evaluatie.
  • Je bent ondernemend en steekt vanaf je start actief de handen mee uit de mouwen.
  • Je bent bereid te werken in een ploegenstelsel met weekendprestaties en bent flexibel.
  • Je spreekt vlot meerdere talen (Nederlands, Engels, Frans, …), en bent ook goed in het vinden van andere non-verbale manieren om te communiceren.
  • Je werkt vlot in verschillende digitale systemen, o.a. MS Office (onder andere Word, Outlook, Excel, Teams, ...), elektronische opvolging van bewonersdossiers. Mocht je al wat wegwijs zijn in MS SharePoint is dit een plus.
  • Je organiseert je werk overzichtelijk en werkt nauwkeurig.
  • Je bent inlevend en diplomatisch, maar kan ook duidelijk grenzen stellen. 

Ons aanbod

  • Job in een multiculturele omgeving met directe maatschappelijke impact;
  • Je bent omringd door een team van experts en volgt een mooi opleidingstraject;
  • Je werkt in een gemiddelde werkweek van 38u (berekend op kwartaalbasis) met regelmatig avond- en weekendwerk;
  • Contract onbepaalde duur
  • Je loon wordt bepaald volgens barema 232 in paritair comité 319. Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'Barema's opvangcentra'. Rode Kruis-Vlaanderen erkent minstens de helft van je totale werkervaring als anciënniteit, ook als die ervaring niet relevant is voor de functie;
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer :
    • Reizen met de trein? Wij betalen je ticket volledig terug.
    • Busabonnement? Daar springen we voor 75% bij.
    • Fiets je naar het werk? Dan krijg je een nette vergoeding van €0,36 per kilometer.
    • Andere vervoersmiddelen zoals auto of motor? Die worden vergoed volgens de geldende sectorale en wettelijke regels.

Plaats van tewerkstelling

  • Beersel
Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Elke dag hebben mensen bloed nodig: na een operatie, een bevalling, een verkeersongeval...Daarom zamelt Rode Kruis-Vlaanderen jaarlijks ruim 350.000 bloedgiften in. Ziekenhuizen kunnen de nood aan bloedproducten meestal nauwgezet inschatten, maar soms zijn er onvoorziene omstandigheden en is er dringend meer bloed nodig. Ook dan kunnen ziekenhuizen rekenen op Rode Kruis-Vlaanderen.

Als Medewerker Productie en Distributie zorg je samen met je collega’s voor de snelle beschikbaarheid en accurate levering van bloedproducten.

Functiebeschrijving

  • Je staat in voor het inscannen van de binnenkomende bloedproducten in het computersysteem;
  • Je zorgt er voor dat het bloed gesplitst wordt in bloedcomponenten, nl. rode bloedcellen, bloedplasma en bloedplaatjes;
  • Je doet de vrijgave van onze producten en je staat in voor het bedelen van bloedproducten aan de ziekenhuizen;
  • Je volgt de niet-vrijgegeven eenheden verder op;
  • Je staat in voor het onderhoud van de toestellen;
  • Je werkt mee aan de verdere optimalisatie van onze hoge kwaliteitsgarantie;
  • Je staat in voor enkele administratieve taken zoals bv. het aanmaken van leveringsbonnen.

Jouw profiel

•    Je hebt minimaal een opleiding technisch secundair onderwijs genoten, bij voorkeur in een richting met associatie naar (Bio)medische context of gelijkwaardig door ervaring;
•    Ervaring in een labo- of paramedische omgeving is een pluspunt;
•    Je bent een dynamisch iemand met verantwoordelijkheidszin. Je handelt efficiënt in alle situaties. Je werkt precies en staat in voor de opvolging van procedures en normen;
•    Je kan zelfstandig werken, maar je werkt graag en goed in team en past je gemakkelijk aan;
•    Je houdt het hoofd koel in stresssituaties;
•    Je bent bereid om mee te draaien in een 24/7 werkschema. Dit betekent dat je ook 's nachts, in het weekend en op feestdagen beschikbaar kan zijn (zodra de opleiding succesvol is gedaan). 
•    Je bent flexibel en je past je goed aan bij wijzigende omstandigheden.
 

Ons aanbod

•    Contract onbepaalde duur – minimaal 4/5de tewerkstelling, voltijds is ook mogelijk; variabele uurregeling;

•    Opstart voorzien vanaf februari 2026;

•    We bieden je marktconforme voorwaarden aan: overname van de helft van de opgebouwde anciënniteit, eindeloopbaandagen, eindejaarspremie en premies voor avond- en nachtwerk. Je loon wordt bepaald volgens IFIC barema (categorie 11). Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'IFIC barema's';
•    Je krijgt de nodige begeleiding en opleiding om je functie goed uit te oefenen.

Plaats van tewerkstelling

Rode Kruis-Vlaanderen, Campus Mechelen, Motstraat 42, 2800 Mechelen

 

 

Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Rode Kruis-Vlaanderen is een onafhankelijke vrijwilligersorganisatie die via het Belgische Rode Kruis deel uitmaakt van de Internationale Rode Kruis- en Rode Halve Maanbeweging. De organisatie telt zo'n 1900 werknemers en 14.000 vrijwilligers.


Rode Kruis-Vlaanderen heeft zeer uiteenlopende activiteiten. Enerzijds heb je de Dienst voor het Bloed, een boeiende wereld- gehuld in wetenschap en technologie- waarin onder meer bloed en bloedproducten vrijgegeven worden aan ziekenhuizen. Anderzijds biedt onze organisatie ook hulp bij rampen, eerste hulpopleidingen, etc... Deze brede waaier aan activiteiten maakt het des te boeiender voor de dienst Marketing, waaronder het Hoofd CRM valt. Marketing staat in voor het werven en behouden van zowel bloed- en plasmadonoren als financiële schenkers.

Functiebeschrijving

Het Hoofd CRM is eindverantwoordelijke voor het adequaat en professioneel beheren van de CRM en aanverwante data- en rapporterings-omgevingen. Hij/zij geeft leiding aan de CRM medewerkers, ondersteunt en optimaliseert hun werking waar nodig en draagt zo bij aan een positieve ervaring van klanten.

Concreet:

  • Verdere ontwikkeling van CRM binnen Marketing, zowel als project manager van transitieprojecten als ad hoc verbeteringen. Het Hoofd CRM werkt hier steeds binnen het strategische kader van de organisatie.
  • Verantwoordelijk voor het onderhouden, controleren en vernieuwen van processen, die leiden tot een correcte en efficiënte gift- en persoonsverwerking en een vlot verloop van de fondsenwervings- en donorwervingsacties.
  • Verantwoordelijk voor rapporteringen, analyses en delen van inzichten voor dienst Marketing
  • Garanderen van de kwaliteit van de data die aanvaard wordt in de CRM systemen en bijhorende toepassingen of portalen
  • Aanmaak, beheer en activatie van segmenten, klantenreizen en daarbij horende communicatieberichten binnen het CRM systeem
  • Brede ondersteuning van de afdeling Marketing door segmentaties, customer journeys, churn management, rapportering, strategische aanbevelingen…
  • Project management voor integraties in Microsoft Dynamics D365 of andere marketing tools, waarbij Marketing betrokken is
  • Een cultuur van innoveren en continu verbeteren uitdragen binnen het uitgezette kader.

Jouw profiel

Essentieel voor deze functie zijn sterke technische skills, doorgedreven ervaring in CRM, datamanagement, marketing analytics en people management.


Andere zaken waar wij warm van worden:

  • Een hoger diploma in een relevante richting (IT, Economie…);
  • Ervaring met het werken in cross-functionele teams en stakeholder management skills;
  • Zeer sterke IT skills: PowerBI, CRM-systemen als Microsoft Dynamics 365, SQL, Excel…;
  • Analytisch sterk en nauwkeurig;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Hands-on, pragmatisch, agile-mindset
  • Ervaring met rapporteringstools en data visualisatietools;
  • Ervaring in project management;
  • Goede kennis van het Nederlands en het Engels.

Ons aanbod

Een gevarieerde en verantwoordelijke functie met ruimte voor initiatief en zelfstandigheid bij een maatschappelijk relevante organisatie waarbij je een rechtstreekse bijdrage kan leveren aan levensreddende initiatieven.

  • Een contract van onbepaalde duur
  • Marktconforme verloning met bedrijfswagen en andere extralegale voordelen

Plaats van tewerkstelling

Mechelen

Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Elke dag hebben mensen bloed nodig: na een operatie, een bevalling, een verkeersongeval… Daarom zamelt Rode Kruis-Vlaanderen jaarlijks ruim 350.000 bloedgiften in. Onze bloeddonoren kunnen terecht in onze bloedtransfusiecentra en donorcentra, alsook op de mobiele bloedinzamelingen.

Om ons team te versterken, zijn we op zoek naar een Applicatie en systeembeheerder in het Blood Management & Labo Systemen team dat deel uitmaakt van het ICT-departement.

Functiebeschrijving

Als ICT applicatie- en systeembeheerder binnen het Blood Management & Labo Systemen team speel je een sleutelrol in het beheer, de optimalisatie én de vernieuwing van kritische informaticasystemen voor de Dienst voor het Bloed. Dankzij jouw expertise blijft onze dienstverlening stabiel, veilig en toekomstgericht.

  • Beheer, optimaliseer en vernieuw de informaticasystemen die de werking van de Dienst voor het Bloed ondersteunen
  • Los technische problemen vlot op en analyseer eventuele knelpunten aan de hand van root cause analyses
  • Begeleid interne klanten bij de implementatie van nieuwe of aangepaste applicaties
  • Werk samen met leveranciers voor het onderhoud van systemen en applicatie-upgrades
  • Deel je kennis actief met collega's en ondersteunende diensten om continuïteit te waarborgen
  • Neem een expertrol op en zorg voor kwaliteitsvolle, veilige ICT-dienstverlening binnen een maatschappelijk relevante organisatie

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een Bachelor in informatiekunde / ICT of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je hebt relevante ervaring met alle ICT facetten van applicatie- en systeembeheer;
  • Kennis van laboratoriumprocessen, of productieprocessen is een pluspunt;
  • Kennis van programmeertechnieken is een pluspunt;
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en beschikt over een basiskennis Engels;
  • Je staat open voor sporadische verplaatsingen binnen Vlaanderen (vooral Mechelen/Gent).

Ons aanbod

  • Een gevarieerde job in een veelzijdige, boeiende organisatie met maatschappelijke meerwaarde;
  • Een marktconform remuneratiepakket in functie van je ervaring;
  • Thuiswerk mogelijk;
  • Bedrijfswagen en/of fietsleasing;
  • Extralegale voordelen zoals hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, …
  • On the job training en coaching is een continu proces. Er is blijvende ondersteuning van consultants om bij te leren;
  • Een voltijdse functie met een contract van onbepaalde duur.

Plaats van tewerkstelling

Mechelen

Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Rode Kruis-Vlaanderen is een onafhankelijke vrijwilligersorganisatie die via het Belgische Rode Kruis deel uitmaakt van de Internationale Rode Kruis en Rode Halve Maanbeweging. De organisatie telt zo'n 1400 werknemers en 14.000 vrijwilligers.

 

Rode Kruis-Vlaanderen heeft zeer uiteenlopende activiteiten. Enerzijds heb je de Dienst voor het Bloed, een boeiende wereld- gehuld in wetenschap en technologie waarin onder meer bloed en bloedproducten vrijgegeven worden aan ziekenhuizen. Anderzijds biedt onze organisatie ook hulp bij rampen, eerste hulpopleidingen etc.... Deze brede waaier aan activiteiten maakt het des te boeiender voor het IT infrastructuur team!

 

We zoeken voor ons team Infrastructuur een systeem- en netwerkbeheerder, iemand die mee met zijn/haar drie andere collega's de technische continuïteit en kwaliteit van het rode Kruis- Vlaanderen kan garanderen en implementeren. Klinkt interessant? Lees dan zeker even verder! 

Functiebeschrijving

  • Je staat in voor het dagelijks beheer van ICT systemen, Teneinde een optimale werking te garanderen
  • Om dit dagelijks beheer te garanderen werk je niet enkel remote, maar ook op locatie zelf. Dit kan gaan van de IT infrastructuur op de kantoren, de labo's of de opvangcentra.
  • Je levert derdelijns ondersteuning en je biedt aan de interne klanten een correcte opvolging en communicatie. 
  • Je beheert niet één maar verschillende systemen
  • Je werkt mee aan IT-infrastructuurprojecten
  • Je taken pakket is breed, dit kan gaan van dagdagelijks beheer ( serverbeheer, enz.) tot netwerken ( wifi, telefonie, netwerkswitchen ( cisco), ...)
  • Je draagt bij tot de algemene gegevensbeveiliging door de backups goed te beheren
  • Je volgt de laatste ontwikkelingen op gebied van systeemarchitectuur op de voet 

Jouw profiel

  • Je hebt reeds een eerste ervaring in netwerkbeheer en beheer van Windows platformen
  • Je hebt kennis en/of ervaring opgedaan met betrekking tot active directory, windows server en azure
  • Je hebt kennis van netwerkinfrastructuur ( hard- en software, LAN, WAN, TCP/IP, DHCP, Switchen, routers, wireless, topology en werking)
  • Extra troeven: kennis van Checkpoint firewall, VMware, SCCM, Trend Micro (antivirus en proxy), Citrix, Simpana Commvailt of Cisco (UCS en switchbeheer)
  • Je hebt een uitgesproken interesse in alles wat met IT te maken heeft
  • Je bent plichtsbewust en hands-on
  • Je bent analytisch en bent bijzonder accuraat
  • Je bent proactief en vernieuwend
  • Je beschikt over een goede mondelingen en schriftelijke taalvaardigheid (NL en ENG) 

Ons aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur bij een stabiele werkgever die een hoge mate van werkzekerheid biedt
  • Een erg brede, uitdagende en gevarieerde functie bij een maatschappelijk relevante organisatie
  • De mogelijkheid om continu bij te leren en jezelf verder te ontwikkelen
  • Een aangename werkomgeving, waarin je kan rekenen op de nodige ondersteuning van je collega's en je manager

Plaats van tewerkstelling

  • Mechelen
Er zijn momenteel geen vacatures die matchen met je zoekopdracht. De 5 meest recente jobs die door Rode Kruis-Vlaanderen zijn geplaatst, worden hieronder voor u weergegeven.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dit zeggen onze collega's

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit volutpat gravida malesuada quam commodo id integer nam.

“An amazing service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

John Carter
Designer at BRIX Templates

“One of a kind service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Sophie Moore
Head of Design at BRIX Templates

“The best service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Matt Cannon
Developer at BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Solliciteer eenvoudig in 5 stappen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fringilla nunc, amet vitae senectus. A consequat duis nec eu.