Maak het verschil met jouw talent en expertise!

Rode Kruis-Vlaanderen is dé werkgever voor gemotiveerde kandidaten die alles uit hun job willen halen met het oog op een bloeiende carrière. Van jobs in verpleegkunde en labo's, sociale hulpverlening, IT- HR- en managementfuncties, help ons helpen en maak er je job van!

Ontdek de laatste vacatures

Je bekijkt 0 resultaten
van de 0 items.
highlight
Filters wissen
Regio
Statuut
Contract type
Categorie
Dienstverband
Uurregeling
Houthalen-Helchteren
Voltijds
Limburg
Bediende
Replacement contract
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Het merendeel van hen verblijft in derdewereldlanden. Maar ook in België komen mensen toe op zoek naar een nieuwe thuis en een veilige haven. Op vraag van de overheid vangt Rode Kruis - Vlaanderen verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij wachten op de uitkomst van hun procedure.

Functiebeschrijving

Je wordt ingeschakeld als mobiele begeleider in de regio Limburg (Leopoldsburg - Overpelt - Heusden-Zolder - Lanaken - Houthalen-Helchteren).

Concreet wil dit zeggen dat je tijdelijke personeelstekorten in de bovenstaande centra gaat opvangen of gaat helpen bij de opstart van een nieuw opvangcentrum binnen de regio.

Afhankelijk van de noden van het centrum, wordt je ingeschakeld om volgende taken op te nemen:

  • Je staat mee in voor de dagelijkse organisatie in het centrum & bent aanspreekpunt voor praktische vragen van de verzoekers om internationale bescherming (bewoners).
  • Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners.
  • Je vervult ad hoc administratieve opdrachten.
  • Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement.
  • Je wordt in hoofdzaak ingeschakeld binnen de dagelijkse permanentie.
  • Afhankelijk van het opvangcentrum en de duur van je opdracht kan je voor één of meerdere deeltaken ingezet worden:
    • School en vorming: je volgt de inhoudelijke en praktische aspecten van de bewoners inzake onderwijs en vorming op.
    • Activiteiten: je organiseert vormingsmomenten en sport- en ontspanningsactiviteiten uit voor de bewoners.
    • Digitalisering: het digitaliseren van administratieve werkprocessen en opvolgen van de centrumsite (SharePoint).
    • Procedure: je hebt een basiskennis van de procedure VIB en kan doorverwijzen naar de deskundige ter plaatse.
  • Je volgt de procedures in het kader van het recht op opvang nauwgezet op.

Jouw profiel

  • Je behaalde bij voorkeur een diploma hoger onderwijs in een menswetenschappelijke richting (sociaal werk, orthopedagogie, (toegepaste) psychologie, sociologie, criminologie, readaptatiewetenschappen,…) 
  • Ervaring in het begeleiden van mensen in een kwetsbare situatie (bijvoorbeeld als opvoeder, maatschappelijk werker, consulent, ...) is een plus. Relevante stage-ervaring nemen we ook mee in onze evaluatie.
  • Je hebt belangstelling voor en bij voorkeur ervaring in het werken met mensen met een verschillende culturele achtergrond.
  • Je hebt ervaring opgebouwd in gesprekstechnieken (en durft in gesprek gaan over gevoelige onderwerpen).
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, een gezonde dosis assertiviteit en weet van aanpakken.
  • Je werkt vlot in verschillende digitale systemen, o.a. MS Office (onder andere Word, Outlook, Excel, Teams, ...), elektronische opvolging van bewonersdossiers. 
  • Je spreekt vlot meerdere talen (Nederlands, Engels, Frans, …), en bent ook goed in het vinden van andere non-verbale manieren om te communiceren.
  • Je bent sociaal ingesteld en je past je gemakkelijk aan de nieuwe teams en omgevingen aan.
  • Je houdt van variatie zowel op vlak van tewerkstellingsplaats, als uurregeling en collega’s (je werkt immers in verschillende teams met een wisselende samenstelling).
  • Je bent bereid te werken in een ploegenstelsel met weekendprestaties (geen nachtdiensten).
  • Je hebt een rijbewijs B en een eigen wagen.
  • Je kan je makkelijk verplaatsen naar de verschillende opvangcentra in de regio vanuit je woonplaats (provincie Limburg).

Ons aanbod

  • Je werkt in een gemiddelde werkweek van 38u (berekend op kwartaalbasis) met regelmatig vroege of late diensten en weekendwerk.
  • Vervangingscontract, met clausule noodopvang: duur is afhankelijk van opdracht van de overheid in het kader van het organiseren van noodopvang voor verzoekers om internationale bescherming.
  • Je loon wordt bepaald volgens barema 232 in paritair comité 319. Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'Barema's opvangcentra'. Rode Kruis-Vlaanderen erkent minstens de helft van je totale werkervaring als anciënniteit, ook als die ervaring niet relevant is voor de functie
  • Naast een extra flexibiliteitspremie voor de mobiele ploeg, ontvang je premies voor werken in late diensten, werken op zon- en feestdagen;
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag.
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage).
  • Je ontvangt een sociaal abonnement voor de afstand tot het dichtstbijzijnde opvangcentrum, de extra kilometers worden vergoed als verplaatsing in opdracht van de werkgever (0,43€/km).

 

Plaats van tewerkstelling

Sint-Niklaas
Deeltijds
Oost-Vlaanderen
Bediende
Permanent
Deeltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Het merendeel van hen verblijft in derdewereldlanden. Maar ook in België komen mensen toe op zoek naar een nieuwe thuis en een veilige haven. Op vraag van de overheid vangt Rode Kruis -Vlaanderen verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij wachten op de uitkomst van hun procedure.

Om de verdere uitbouw van de werking van CIBA te ondersteunen, zijn we op zoek naar een gemotiveerde coördinator, proces & werking.

Functiebeschrijving

  • De werkmethodieken in CIBA uitwewerken in overleg met de verantwoordelijke en hun toepassing bewaken;
  • Voorstellen doen voor een efficiëntere werking van de interne processen, in samenwerking met de verantwoordelijk en de hoofdzetel;
  • Cijfergegevens over het project CIBA verzamelen en communiceren naar bevoegde instanties, waar nodig;
  • De to do's van de teamvergaderingen mee opvolgen;
  • Het uitwerken van gevraagde doelen en projecten voor CIBA, op vraag van de hoofdzetel en/of Fedasil. Dit in samenwerking met het hele CIBA-team. 
  • Opvolgen van het kader van de verschillende deeltaken, in nauw overleg met de CIBA verantwoordelijke.

Jouw profiel

  • Je hebt een hoger diploma in een humane richting en beschikt over analytische vaardigheden.
  • Je kunt de dagelijkse manier van werken logisch analyseren en vertalen naar duidelijk leesbare werkmethoden en richtlijnen.
  • Je hebt de gave om het overzicht te bewaren en hoofd- en bijzaken te onderscheiden.
  • Je bent flexibel en bereid om enkele weekendshifts per jaar op te nemen, of in te vallen waar nodig.
  • Je spreekt en begrijpt vloeiend Nederlands met enige kennis van Engels of Frans. Kennis van andere talen is een grote troef.
  • Je hebt computervaardigheden (Word, Outlook, Excel) en bent in staat om je snel interne elektronische controlesystemen eigen te maken. Je bent een kei in het logisch voorbereiden van planningen en hebt een gevorderde kennis van Excel.
  • Je bent empathisch en diplomatiek, maar je kan ook duidelijke grenzen stellen.
  • Je werkt gestructureerd en in goed overleg met je collega's.

Ons aanbod

  • Je werkt in een gemiddelde werkweek van 19u in dagshiften;
  • Tewerkstelling in een contract van onbepaalde duur met clausule noodopvang: duur is afhankelijk van opdracht van de overheid in het kader van het organiseren van noodopvang voor verzoekers om internationale bescherming;
  • Je loon wordt bepaald volgens barema 237 in paritair comité 319. Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'Barema's opvangcentra'. Rode Kruis-Vlaanderen erkent minstens de helft van je totale werkervaring als anciënniteit, ook als die ervaring niet relevant is voor de functie;
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer met de trein wordt volledig terugbetaald – in een busabonnement komen we 75% tussen, een netto fietsvergoeding van 0,36€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, moto) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels.

Plaats van tewerkstelling

[plaatstewerkstelling] - we have opened in March 2022 an emergency shelter (specifically for the reception of persons from 
Ukraine who have fled their homeland) in the Brussels-Capital Region - address: Ari-anelaan 7 - 1200 Sint-Lambrechts-Woluwe

Sint-Niklaas
Deeltijds
Oost-Vlaanderen
Bediende
Permanent
Deeltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Het merendeel van hen verblijft in derdewereldlanden. Maar ook in België komen mensen toe op zoek naar een nieuwe thuis en een veilige haven. Op vraag van de overheid vangt Rode Kruis -Vlaanderen verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij wachten op de uitkomst van hun procedure.

Om de verdere uitbouw van de werking van CIBA te ondersteunen, zijn we op zoek naar een gemotiveerde coördinator voor de planning en administratie.

Functiebeschrijving

  • Je bent verantwoordelijk voor het maken van de personeelsplanning binnen de wettelijke kaders en de interne afspraken die aangereikt worden;
  • Je volgt dagelijks de uurroosters, verlofaanvragen & tijdsregistratie op in samenspraak met centrumleiding;
  • Je verdiept je in basis HR-vragen die er vanuit het team komen zodat je op een gepaste wijze antwoord kan geven en hebt een brugfunctie naar het HR-team toe; 
  • Je organiseert het praktisch onthaal van nieuwe collega's en ondersteunt hen waar nodig; 
  • Je staat in voor de planning en opvolging van de opleidingen voor (nieuw) personeel; 
  • Je gaat in overleg met je collega-coördinatoren en centrumleiding met als doel een optimale werking te kunnen waarborgen;
  • Je verwerkt de aanvragen tot stage en doet opvolging, in samenwerking met de centrumleiding; 
  • Je plant overlegmomenten in; 
  • Je ondersteunt de centrumleiding in administratieve taken;

 

Jouw profiel

•    Je bezit een diploma hoger onderwijs, bij voorkeur in een administratieve of HR-richting of gelijkwaardig door opgedane ervaring;
•    Van nature uit kan je het overzicht bewaren en prioriteiten stellen;
•    Je bent creatief en werkt oplossingsgericht;
•    Je bent empathisch en diplomatisch, maar je kan ook duidelijke grenzen stellen;
•    Je werkt op een gestructureerde wijze en in goed overleg met je collega’s;
•    Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kan je vlot uitdrukken in het Nederlands;
•    Je hebt goede computer skills (Word, Outlook en Excel) en je kan snel interne systemen beheren. Ervaring in het werken met Proteam is een meerwaarde. Je excelleert in de logische voorbereiding van planning;
•    Je ben flexibel en bereid om in shiften te werken.

Ons aanbod

  • 19u/week. Je werkt in dagdiensten van 8u/dag;
  • Contract van onbepaalde duur met clausule noodopvang: duur is afhankelijk van opdracht van de overheid in het kader van het organiseren van noodopvang voor verzoekers om internationale bescherming;
  • Verloning volgens barema 237 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'Barema's opvangcentra'.
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer met de trein wordt volledig terugbetaald – in een busabonnement komen we 75% tussen, een netto fietsvergoeding van 0,36€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, moto) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels.

 

 

Plaats van tewerkstelling

Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Elke dag hebben mensen bloed of plasma nodig: na een operatie, een bevalling, een verkeersongeval… Daarom zamelt Rode Kruis-Vlaanderen jaarlijks ruim 350.000 bloedgiften in. Donoren kunnen terecht in onze bloedtransfusiecentra en donorcentra, maar ook op de mobiele bloedinzamelingen.

 

Het team donormanagement zorgt voor een goede relatie en vlotte communicatie met bestaande bloed-, plasma- en bloedplaatjesdonoren, en het actief aantrekken van nieuwe donoren voor Rode Kruis-Vlaanderen. Om dit team te ondersteunen zijn wij op zoek naar een gedreven Project Officer die er voor zorgt dat het aantal plasmadonoren blijft groeien.

Functiebeschrijving

Als Project Officer Donormanagement maak je deel uit van het team Donormanagement binnen de dienst Marketing van Rode Kruis-Vlaanderen. Je werkt nauw samen met het Hoofd Donormanagement en zet organisatiebrede doelstellingen om in concrete, meetbare, uitvoerbare projecten en acties. Je bent verantwoordelijk voor het volledige traject: van het ontwerpen, testen en implementeren tot het opvolgen en rapporteren van projecten die het aantal donoren en donaties verhogen.

 

Je draagt zelfstandig de verantwoordelijkheid voor projecten die het verschil maken voor duizenden donoren en de samenleving. Je neemt ownership over het volledige traject: van het uitwerken en uitvoeren van projecten tot de administratieve opvolging en rapportering. Dankzij jouw nauwkeurige aanpak en sterke administratieve vaardigheden zorg je ervoor dat elk project vlot en correct verloopt, met blijvende impact op het donormanagement.

Let op: Deze functie vraagt een sterke administratieve aanpak en een hands-on mentaliteit. Je steekt zelf de handen uit de mouwen en zorgt ervoor dat alle administratie, opvolging en rapportering tot in de puntjes verzorgd zijn.

 

Wat ga je concreet doen?

  • Initiëren, opvolgen en opleveren van projecten binnen Donormanagement.
  • Opstellen van projectplannen en prioriteiten bepalen.
  • Zelfstandig uitvoeren van administratieve en uitvoerende taken binnen projecten.
  • Opvolgen van KPI’s, rapporteren aan verschillende stakeholders en bewaken van budget, planning en kwaliteit.
  • Motiveren en aansturen van projectmedewerkers.
  • Samenwerken met andere diensten binnen Rode Kruis-Vlaanderen.

Jouw profiel

  • Bachelor diploma, bij voorkeur met een analytische insteek.
  • Ervaring met projectwerking en administratieve opvolging.
  • Interesse in trends en evoluties binnen projectmanagement.
  • Kennis van projectmethodologie en planningstools.
  • Flexibiliteit: je hebt veel variatie in je takenpakket maar je bent ook bereid om je te verplaatsen naar donorcentra in functie van je projecten.
  • Sterke administratieve vaardigheden en een kritische, analytische mindset.
  • Uitstekende kennis van het Nederlands en een goede beheersing van het Engels.
  • Ervaring met CRM-systemen is een pluspunt.

Ons aanbod

  • Een maatschappelijk relevante job met impact.
  • Een dynamisch team en een open werksfeer.
  • Ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
  • Een contract van onbepaalde duur.
  • Je loon wordt bepaald volgens IFIC-barema (categorie 13). We nemen minimum de helft van je aantal jaren werkervaring over, ongeacht of die relevant is. Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'IFIC-barema's'.

 

Klaar om je schouders te zetten onder onze projecten én de administratie die daarbij hoort? Solliciteer dan nu en maak het verschil!

Plaats van tewerkstelling

Mechelen

Gent
Deeltijds
Oost-Vlaanderen
Bediende
Permanent
Deeltijds

Intro

Elke dag hebben mensen bloed nodig: na een operatie, een bevalling, een verkeersongeval...  
Daarom zamelt Rode Kruis-Vlaanderen jaarlijks ruim 350.000 bloedgiften in.  
 
Om onze teams te versterken, zijn we op zoek naar een afname assistent. Een job voor wie van afwisseling houdt, zich maatschappelijk wil inzetten en graag in team werkt. 
 
Wil jij het verschil maken voor de patiënten die een bloedproduct nodig hebben?   

Functiebeschrijving

  • Je werkt  op de mobiele bloedinzamelingen  
  • Je begeleidt de donoren op een vlotte manier doorheen het donatieproces en zorgt dat ze de nodige informatie krijgen
  • Je kleeft de etiketten op de afnamesets
  • Je verwijdert de naald nadat de afname is afgerond
  • Je legt het drukverband aan
  • Je volgt strikte procedures gericht op kwaliteit en veiligheid
  • Je geeft donoren informatie omtrent hun donatie en je moedigt hen aan om een nieuwe afspraak te maken
  • Je bent ambassadeur van het Rode Kruis-Vlaanderen

Jouw profiel

  • Je bent een dynamisch iemand met verantwoordelijkheidszin
  • Je ziet werk en staat je collega's bij waar nodig
  • Je werkt precies en volgt nauwgezet de procedures en normen van Rode Kruis-Vlaanderen
  • Je bent sociaal ingesteld en je past je gemakkelijk aan de steeds wisselende afnameteams aan
  • Je bent snel vertrouwd met nieuwe bedrijfsapplicaties
  • Je bent bereid om voornamelijk 's avonds te werken, in een variabel rooster 
  • Je beschikt over een rijbewijs B 

Ons aanbod

  • Contract van onbepaalde duur
  • Een veelzijdige en afwisselende job met veel persoonlijke contacten
  • Je krijgt de nodige begeleiding en opleiding om je functie goed uit te oefenen
  • Een rol met maatschappelijke impact waarin je in elke dag bijdraagt aan het redden van levens
  • Je wordt tewerkgesteld in een variabel uurrooster waarbij de werkuren zich in hoofdzaak situeren tussen 15u00 en 22u30
  • Deeltijdse tewerkstelling 24/w (gemiddeld). Deze uren worden hoofdzakelijk verspreid van maandag tot vrijdag. Zaterdagwerk maakt echter ook deel uit van het uurrooster en het aantal te werken zaterdagen zal de komende 3 jaar gestaag verhogen van 3 tot maximum14 per jaar.   
  • Je loon wordt bepaald volgens IFIC barema (categorie 11). Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'IFIC barema's'. Rode Kruis-Vlaanderen erkent minstens de helft van je totale werkervaring als anciënniteit, ook als die ervaring niet relevant is voor de functie.
  • We bieden je extra voordelen aan zoals:
    • maaltijdcheques
    • eindeloopbaandagen
    • eindejaarspremie
    • premies voor avond- en zaterdagwerk
    • groepsverzekering (vanaf 25 jaar)

Plaats van tewerkstelling

Je kan je verplaatsen naar de mobiele collecte vanuit de vertrekplaats Gent of je kan van thuis uit rechtstreeks naar je werkplaats rijden.

Leuven
Deeltijds
Vlaams-Brabant
Bediende
Permanent
Deeltijds

Intro

Elke dag hebben mensen bloed nodig: na een operatie, een bevalling, een verkeersongeval... Daarom zamelt Rode Kruis-Vlaanderen jaarlijks ruim 350.000 bloedgiften in. Om onze teams te versterken , zijn we op zoek naar verpleegkundigen. Een job voor wie van afwisseling houdt en graag in team werkt.
Wil jij je mee inzetten en het verschil maken voor de patiënten die een bloedproduct nodig hebben?

Functiebeschrijving

  • Je wordt ingeschakeld in Donorcentrum Leuven
  • Je staat samen met je collega's in voor het voorbereiden en/of afsluiten van de zaal 
  • Je begeleidt de donoren op een vlotte manier doorheen het donatieproces (inclusief opstart en opvolging van de afname) en zorgt dat ze de nodige informatie krijgen;
  • Je registreert de donoren;
  • Je kleeft de etiketten op de nodige afnamesets;
  • Je verwijdert de naald nadat de bloedafname is afgerond.
  • Je legt het drukverband aan;
  • Je volgt strikte procedures gericht op kwaliteit en veiligheid;
  • Je bent ambassadeur van het Rode Kruis-Vlaanderen;
  • Je geeft donoren informatie omtrent hun donatie en je moedigt hen aan om een nieuwe afspraak te maken en/of eventueel voor een ander bloedproduct

Jouw profiel

  • Je beschikt over een diploma verpleegkunde bachelor of HBO5
  • Je bent een dynamisch iemand met verantwoordelijkheidszin;
  • Je werkt nauwkeurig en staat in voor de opvolging van de procedures en normen van Rode Kruis­ Vlaanderen. Als je ervaring hebt opgedaan met het werken binnen een kwaliteitssysteem, is dit een plus;
  • Je beschikt over een gezonde dosis assertiviteit en weet van aanpakken;
  • Je bent sociaal ingesteld en je past je gemakkelijk aan de steeds wisselende afnameteams aan;
  • Je bent donorgericht en beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Kennis van MS Office is een pluspunt;
  • Je bent snel vertrouwd met nieuwe bedrijfsapplicaties;
  • Je bent bereid om in een variabel rooster te werken
  • Je hebt bij voorkeur een rijbewijs B en een eigen wagen 

Ons aanbod

  • Contract onbepaalde duur;
  • Een veelzijdige en afwisselende job met vele persoonlijke contacten;
  • Donorcentrum: Je wordt tewerkgesteld in een variabel uurrooster waarbij de werkuren zich situeren tussen 08u00 en 21u30. Als verpleegkundige heb je bovendien nooit nachtwerk;
  • Mobiele Collecte: Je wordt tewerkgesteld in een variabel uurrooster waarbij de werkuren zich hoofdzakelijk situeren tussen 15u00 en 22u30;
  • Deeltijdse tewerkstelling 22u/w (gemiddeld). Deze worden hoofdzakelijk verspreid van maandag tot vrijdag. Zaterdagwerk maakt echter ook deel uit van het uurrooster en het aantal te werken zaterdagen zal de komende 3 jaar gestaag verhogen van maximum 3 tot 14;
  • We bieden je marktconforme voorwaarden aan:
    • maaltijdcheques
    • overname van je volledige relevante anciënniteit
    • eindeloopbaandagen
    • eindejaarspremie
    • premies voor avondwerk
    • groepsverzekering aan (vanaf 25 jaar)
  • Je loon wordt bepaald volgens IFIC barema (categorie 14/14B). Je kan de baremalijsten vinden op https://werkenbij.rodekruis.be/barema. Voor deze functie verwijzen we naar 'IFIC barema's'. Rode Kruis-Vlaanderen erkent het totaal aantal jaren relevante verpleegkundige werkervaring als anciënniteit, de overige jaren niet-verpleegkundige werkervaring nemen we voor de helft over;
  • Je krijgt de nodige begeleiding en opleiding om je functie goed uit te oefenen.

Plaats van tewerkstelling

Donorcentrum Leuven

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dit zeggen onze collega's

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit volutpat gravida malesuada quam commodo id integer nam.

“An amazing service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

John Carter
Designer at BRIX Templates

“One of a kind service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Sophie Moore
Head of Design at BRIX Templates

“The best service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Matt Cannon
Developer at BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Solliciteer eenvoudig in 5 stappen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fringilla nunc, amet vitae senectus. A consequat duis nec eu.