Maak het verschil met jouw talent en expertise!

Rode Kruis-Vlaanderen is dé werkgever voor gemotiveerde kandidaten die alles uit hun job willen halen met het oog op een bloeiende carrière. Van jobs in verpleegkunde en labo's, sociale hulpverlening, IT- HR- en managementfuncties, help ons helpen en maak er je job van!

Ontdek de laatste vacatures

Je bekijkt 0 resultaten
van de 0 items.
highlight
Filters wissen
Regio
Statuut
Contract type
Categorie
Dienstverband
Uurregeling
Mechelen
Voltijds
Alle Provincies
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Rode Kruis-Vlaanderen baat in opdracht van de overheid verschillende opvangcentra voor verzoekers om internationale bescherming uit.  Binnen de dienst Opvang Asielzoekers (OPA) zijn we momenteel op zoek naar een Stafmedewerker “Medische Werking”. 
Als stafmedewerker werk je voor je domein een actief beleid uit, en adviseer je het management, centrumleiding en medewerkers binnen je domein. Concreet werk je binnen je domein “Medische Werking” aan acties die de medische werking versterken en stroomlijnen. 
Daarnaast kan je ook taken opnemen binnen andere domeinen, zoals de domeinen school, vorming, tewerkstelling, buurtwerking en vrijwilligers. 
 

Functiebeschrijving

•    Je bent multifunctioneel inzetbaar in onze staf, maar werkt hoofdzakelijk in het volgend deskundigheidsgebied van onze werking: medische werking;
•    Je bouwt de reeds aanwezige expertise verder uit en stelt ze ter beschikking van de opvangcentra. Je ondersteunt op die manier, samen met je collega stafmedewerkers, de werking van de opvangcentra;
•    Je bent verantwoordelijk voor een deskundige onderbouw van de medische werking in de opvangcentra en neemt hiervoor concrete initiatieven, zoals:
•    Je ondersteunt de centra in de uitbouw van medische doorverwijsnetwerken in de omgeving van de centra in het kader van hulpverlening aan asielzoekers die meer gespecialiseerde psychologische of medische zorg nodig hebben.
•    Je coacht de verantwoordelijken voor de medische deeltaak in de centra.
•    Je levert een bijdrage aan de stroomlijning en kwaliteitsverbetering van de werkprocessen in de opvangcentra.
•    Je brengt de goede praktijken in de verschillende centra in kaart en stelt deze ter beschikking van alle centra. Je werkt mee aan het ontwerpen en testen van verbeteringsprocessen.
•    Je levert een bijdrage aan de digitalisering van allerlei medische werkprocessen.
•    Je neemt deel aan overleg met allerlei externe partners en Fedasil, en bent in staat een vertaalslag te maken van de noden in de opvangcentra naar voorstellen voor samenwerkingen, verbetering van processen of beleidskeuzes.
•    Je hebt een affiniteit met psychische problematieken, en werkt hieromtrent samen met je collega-stafmedewerker psychosociaal.
•    Je ondersteunt het management OPA bij diverse projecten.
•    Je biedt niet alleen een theoretische kader, maar weet de kennis ook te vertalen naar de werkvloer.
 

Jouw profiel

•    Je beschikt minimaal over een diploma verpleegkundige of diploma bachelor binnen een medische richting met al een eerste relevante werkervaring;
•    Bijkomende expertise in volksgezondheid, gezondheidseducatie, … is een meerwaarde
•    Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Naast je uitstekende beheersing van het Nederlands, ben je vlot in Frans en Engels (of ben je bereid dit te worden binnen een redelijke termijn) ;
•    Je kunt je communicatiestijl aanpassen aan de context en de gesprekspartner, en kunt een boodschap duidelijk maar voldoende diplomatisch overbrengen;
•    Je hebt zin voor initiatief en staat bekend om je pragmatische, maar toch professionele aanpak;
•    Je hebt bij voorkeur ervaring met projectwerk;
•    Je bent flexibel in het opnemen van uiteenlopende taken;
•    Je bent stressbestendig, kunt goed prioritiseren en omgaan met deadlines;
•    Je hebt sterke digitale vaardigheden; ervaring met een EMD (Elektronisch Medisch Dossier) is een plus.
•    Je bent in het bezit van een rijbewijs en bereid je zeer regelmatig te verplaatsen naar de diverse opvangcentra.

Ben je intern? Solliciteer dan zeker via de interne rekruteringslink in Successfactors. 

Ons aanbod

•    Een boeiende en afwisselende werkomgeving. Je werkt in een expertrol, geruggensteund door openhartige en deskundige collega-stafmedewerkers. 
•    Contract onbepaalde duur.
•    Voltijdse tewerkstelling in een 38-urenweek;
•    Salaris volgens barema waarbij relevante ervaring meegenomen wordt.
•    Maaltijdcheques, groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij een hospitalisatieverzekering.
 

Plaats van tewerkstelling

  • Mechelen
Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Rode Kruis-Vlaanderen baat in opdracht van de overheid verschillende opvangcentra voor verzoekers om internationale bescherming uit.  Binnen de dienst Opvang Asielzoekers (OPA) zijn we momenteel op zoek naar een Stafmedewerker “Centrumleven & Samenleven”. 
Als stafmedewerker werk je voor je domein een actief beleid uit, en adviseer je het management, centrumleiding en medewerkers binnen je domein. Concreet werk je binnen je domein “Centrumleven & Samenleven” aan acties die het groepsgebeuren, de bewonersparticipatie en het welzijn bevorderen, en het veiligheidsbeleid versterken. 
Daarnaast kan je ook taken opnemen binnen andere domeinen, zoals de domeinen school, vorming, tewerkstelling, buurtwerking en vrijwilligers. 
 

Functiebeschrijving

Je vervult een tweedelijnsfunctie en je adviseert en ondersteunt medewerkers in de opvangcentra die verantwoordelijk zijn voor de begeleiding van de bewoners, op vlak van het groepsgebeuren. Je bent verantwoordelijk voor een deskundige onderbouw van het domein groepsgebeuren in de opvangcentra en neemt hiervoor concrete initiatieven. 

Je ondersteunt en begeleidt de medewerkers in de centra onder andere bij : 

 

  • Het uitwerken van een aanbod zinvolle dagbesteding voor de bewoners van de opvangcentra;
  • Het opzetten van activiteiten om de bewonersparticipatie te bevorderen;
  • Het in kaart brengen en omgaan met de verschillende groepsprocessen en groepsdynamica;
  • Het vormgeven van het veiligheidsbeleid, meer bepaald op vlak van incidenten en opvolging, en ondersteunt de opvangcentra bij acties die hierrond opgezet worden. 
  • Je levert een bijdrage aan de stroomlijning en kwaliteitsverbetering van de werkprocessen in de opvangcentra met focus op het groepsgebeuren. Je brengt de goede praktijken in de verschillende centra in kaart en stelt deze ter beschikking van alle centra. Je werkt mee aan het ontwerpen en testen van verbeteringsprocessen. 
  • Je staat samen met collega’s in voor het geven van opleiding aan nieuwe en ervaren medewerkers in de opvangcentra; en je werkt mee aan de ontwikkeling en verbetering van de opleidingstrajecten voor medewerkers, alsook efficiënt en zorgvuldig beheer van informatie en richtlijnen.
  • Je organiseert overleg in functie van de opvolging van de werking groepsgebeuren in de opvangcentra. 
  • Je vertegenwoordigt de opvangcentra van Rode Kruis-Vlaanderen in overleg met Fedasil en andere overheidsinstanties.
  • Je blijft door zelfstudie steeds op de hoogte van de nieuwste evoluties, kennis en inzichten in je kennisdomein en vertaalt deze helder en praktisch toepasbaar naar de centra.
  • Je fungeert als back-up voor taken van collega’s of neemt in functie van noodzaak andere taken binnen de dienst op.
  • Je werkt daarbij binnen de voorschriften van de regelgeving en de visie van Rode Kruis-Vlaanderen. 
     

Jouw profiel

  • Je beschikt minimaal over een bachelor diploma (liefst in een verwant sociaal domein) waarbij je bij voorkeur kennis hebt over het werken met de doelgroep in de opvangcentra alsook over het werken met groepen.  
  • Je bent geloofwaardig en authentiek en je wordt aanvaard in de rol van expert;
  • Je bent diplomatisch, correct en positief ingesteld;
  • Je spreekt en schrijft vlot in het Nederlands en durft je zowel mondeling als schriftelijk uit te drukken in het Frans en in het Engels;
  • Je bent contactvaardig en kan zowel mondeling als schriftelijk goed communiceren;
  • Je bent leergierig en je kan snel en grondig informatie verwerken;
  • Je werkt vlot met verschillende toepassingen binnen Office 365: Word, Excel, Outlook, PowerPoint, digitale samenwerkingstoepassingen (o.a. SharePoint en Teams) of hebt zin om je hier snel in te werken
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs en bent bereid je zeer regelmatig te verplaatsen naar de diverse opvangcentra verspreid over gans Vlaanderen;
  • Je geeft graag opleiding en spreekt graag voor publiek;
  • Je bent integer en handelt in overeenstemming met de fundamentele beginselen van het Rode Kruis.
     

Ons aanbod

  • Een boeiende en afwisselende werkomgeving. Je werkt als expert in deze rol, geruggensteund door gedreven en betrokken collega-stafmedewerkers waarbij regelmatig overleg je duidelijk inzicht geeft in de verschillende facetten van onze opvanginitiatieven en hun context. 
  • Contract Onbepaalde Duur;
  • Voltijdse tewerkstelling in een 38-urenweek in een glijdend uurrooster;
  • Salaris volgens barema waarbij relevante ervaring meegenomen wordt.
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer met de trein wordt volledig terugbetaald – in een busabonnement komen we 75% tussen, een netto fietsvergoeding van 0,35€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, moto) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels.

    Ben je intern? Solliciteer dan zeker via de interne rekruteringslink in Successfactors. 

Plaats van tewerkstelling

  • Mechelen
Tielt
Voltijds
West-Vlaanderen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Ben jij gepassioneerd door alles wat te maken heeft met Dringende Geneeskundige Hulpverlening en wil je écht het verschil maken voor mensen met een acute medische nood? Zoek dan niet verder! Het Rode Kruis-Vlaanderen is op zoek naar een toegewijde en deskundige Coördinerend Hulpverlener-Ambulancier die niet alleen levens wil redden, maar ook een blijvende impact wil hebben op de gemeenschap. Als jij degene bent die altijd een stap vooruit denkt, in noodsituaties rustig blijft en met mededogen en expertise te werk gaat binnen een topteam van hulpverleners waar je bijkomend graag de coördinatie van doet, dan ben jij de persoon die wij zoeken voor onze 112-standplaats te Tielt. Schrijf samen met ons mee aan een historisch verhaal met een absolute professionele meerwaarde voor heel je carrière!
 

Functiebeschrijving

⦁    Je verzorgt het dringend patiëntenvervoer op ziekenwagen en PIT, vertrekkende vanuit het AZ Sint-Andries te Tielt.
⦁    Je maakt de juiste inschatting van de algemene toestand van slachtoffers en zieken en koppelt hieraan de juiste beslissingen (bijstand MUG, ed…)
⦁    Je staat mee in voor het onderhoud, aanvullen, reinigen en ontsmetten van de voertuigen en medisch materiaal, standplaats, ed.
⦁    Je verwerkt correct de administratie eigen aan dringend patiëntenvervoer
⦁    Je bent voorbereid op inzet bij noodsituaties en rampen
⦁    Je garandeert mee een gewaarborgde permanentiedienst van 24/7
⦁    Je neemt diverse andere taken op ter ondersteuning van je collega’s van de dienst 112.
⦁    Je zorgt voor een gedegen briefing/overdracht aan de opkomende ploeg 
 

Als coördinator zorg je bijkomend voor: 
⦁    Voor een goede informatiedoorstroom naar de collega’s 
⦁    Een goede bijsturing van organisatorische struikelblokken (die je, waar nodig, doorspreekt met je leidinggevende) 
⦁    Een verbeterde werking van de standplaats
 

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een geldig attest Dringende Geneeskundige Hulpverlening (DGH) 
  • Ervaring als PIT hulpverlener-ambulancier is een plus, maar geen noodzaak
  • Je bent empathisch, kan vlot in team werken en weet de juiste prioriteiten te stellen
  • Je bent leergierig en bereid tot het volgen van permanente bijscholing
  • Je respecteert het medisch beroepsgeheim en creëert op korte tijd een patiënt-hulpverlener vertrouwen
  • Je beschikt over de nodige organisatorische skills 
  • Je bent een diplomaat en durft beslissingen nemen en knopen door te hakken, binnen je wettelijke bevoegdheid
  • Je bent het directe aanspreekpunt voor de hoofdverpleegkundige van spoedgevallen en werkt constructief samen 
  • Je beschikt minstens over een rijbewijs B (+ medisch rijgeschiktheidsattest) en bent minimum 21 jaar
  • Je bent bereid te werken in een permanentiesysteem van 24/7 en toont hierbij de gepaste flexibiliteit
  • Je kan vlot overweg met relevante medische PC toepassingen

Ons aanbod

⦁    Een voltijds contract van (on)bepaalde duur
⦁    Een variabel werkregime rekening waarin we rekening houden met je noden.  
⦁    Een marktconform loon met extralegale voordelen 
⦁    Een professionele werkomgeving binnen een wereldvermaarde organisatie waar zelfontwikkeling centraal staat. 
⦁    De mogelijkheid om een goed draaiende dienst mee verder uit te bouwen
⦁    Een team waar collegialiteit en onderling respect hoog in het vaandel wordt gedragen
 

Plaats van tewerkstelling

​​​​​​​⦁    Tielt, ziekenhuis Sint-Andries en bij uitbreiding mogelijke andere standplaatsen Rode Kruis 112 in West-Vlaanderen.

Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Rode Kruis-Vlaanderen komt met haar ruim 13.000 vrijwilligers en meer dan 1.900 personeelsleden op voor kwetsbare mensen in binnen- en buitenland. De organisatie is actief, in woord en daad, op het gebied van rampenbestrijding, zelfredzaamheid, bloedvoorziening en zorg voor kwetsbaren. Binnen onze ‘Dienst voor het bloed’ kijken we uit naar een Hoofd Medische Donorzaken.

Als Hoofd Medische Donorzaken (MEDOZ) rapporteer je rechtstreeks aan de directeur CPD. Je zorgt voor een efficiënte en effectieve operationele werking binnen deze entiteit. Je hebt een overzicht over alle taken en projecten, werkt zelf mee en coördineert de samenwerking met andere diensten en entiteiten. Daarnaast stuur je de groep van donorartsen en een medisch administratief team aan. Je weet hierbij sterk in team te werken om een positief klimaat te creëren en enthousiasme te stimuleren. Je neemt initiatief, staat open voor feedback, en weet een goede impactanalyse te doen op korte en lange termijn van jouw projecten.  

Functiebeschrijving

Aansturen van donorartsen:

  • Hiërarchisch leidinggeven aan donorartsen.
  • Coachen en opleiden van donorartsen.
  • Bewaken van een evenwichtige taakverdeling en tijdige opvolging.

Beheren van zelfstandige collecteartsen:

  • Rekruteren op basis van geografische noden.
  • Opvolgen van dienstverleningsovereenkomsten.
  • Organiseren van opleidingsmomenten.
  • Samen met de donorartsen, evalueren, coachen en bijsturen van collecteartsen.

Aansturen van medewerkers medisch secretariaat:

  • Hiërarchisch leidinggeven aan administratieve medewerkers.
  • Ondersteunen van donorartsen bij het functioneel aansturen van administratieve medewerkers.
  • Optimaliseren van de planning van taken.

Kwaliteitsmanagementsystemen:

  • Samenwerken met kwaliteitscoördinatoren en procesingenieurs om een accuraat kwaliteitsmanagementsysteem te waarborgen.
  • Opvolgen van afwijkingen en actieplannen.
  • Samen met de donorarts expert , coördineren van de opmaak van donorrichtlijnen en management reviews.

Projectbeheer:

  • Overzien en beheren van projecten waarin de dienst betrokken is.
  • Vertegenwoordigen van de entiteit in stuurgroepen van organisatiebrede projecten.
  • Rapporteren over projecten. 

Beheer van budget en donorselectie:

  • Samen met de directeur CPD beheren van het budget voor de entiteit Medische Donorzaken en donorselectie.

Jouw profiel

Wat is jouw profiel:

  • Diploma: Arts, bij voorkeur.

  • Ervaring: Minstens 3 jaar ervaring in een leidinggevende functie is een pluspunt. Organisatorische vaardigheden zijn een aanbeveling.

  • Kennis: Snel kunnen inwerken in procedures, ervaring in kwaliteitsomgevingen.

  • Talen: Nederlands, Frans, Engels.

Ons aanbod

•    Een inhoudelijk uitdagende functie op niveau binnen een unieke en boeiende organisatie, met oog voor professionaliteit, efficiëntie en kwaliteit.
•    Contract van onbepaalde duur;
•    Voltijdse tewerkstelling;
•    Een marktconforme brutoverloning:
•    Extralegale voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, maaltijdcheques, groeps-en hospitalisatieverzekering, eindejaarstoelage, vakantiegeld, toegang tot MyBenefits at Work platform.

Plaats van tewerkstelling

Je hebt een vaste uitvalsbasis te Mechelen of Gent, met frequente verplaatsing naar de overige locatie.

Mechelen
Voltijds
Antwerpen
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

De dienst Centrale Dispatching is 24/7 operationeel en speelt een cruciale rol in de alarmering en communicatie bij rampen, evenals in het coördineren van niet-dringend patiëntenvervoer. Als medewerker dispatching ben je verantwoordelijk voor het garanderen van een permanente bereikbaarheid van het eenheidsnummer 105 en het coördineren van diverse taken.
Binnen de organisatie van Rode Kruis-Vlaanderen valt de dienst Centrae Dispatching onder Interventie waarmee een nauwe samenwerking van toepassing is.
 

Functiebeschrijving

•    Alarmering en communicatie: Starten, opvolgen en afsluiten van incidenten in kader van  noodsituaties binnen gans Vlaanderen met een specifieke alarmeringssoftware
•    Coördinatie patiëntenvervoer: Beheren van aanvragen voor niet-dringend patiëntenvervoer en het correct toepassing van de afgesproken procedures
•    Radio communicatie: Radiofonisch opvolgen en registreren van Rode Kruis middelen zodat deze altijd correct inzetbaar zijn
•    Administratieve taken: Dagelijkse administratieve opvolging van het ziekenvervoer, rapportage van het 105 gebeuren, opvolging van de facturatie en specifieke ondersteunings-opdrachten gerelateerd aan de dienst interventie
•    Telefonisch beheer: Behandelen van alle in- en uitgaande telefonische oproepen op de 105 dispatchingcentrale. Hierbij speel je een centrale rol binnen de humanitaire tak van Rode Kruis-Vlaanderen taken voor onze verschillende vzw’s.

Jouw profiel

•    Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
•    Je bent stressbestendig en kan goed multitasken.
•    Je hebt een sterk organisatorisch vermogen en bent nauwkeurig.
•    Je bent luistervaardig en denkt oplossingsgericht.
•    Je kan vlot werken met MS Office en bedrijfsspecifieke software programma’s.
•    Je beheerst het Nederlands en spreekt een woordje Frans en Engels.
•    Ervaring in een vergelijkbare functie is een pluspunt.
•    Je bent bereid om in een 24/7 rooster te werken in een 3 shiftensysteem.

Ons aanbod

•    Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamisch team.
•    Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
•    Een competitief salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Plaats van tewerkstelling

  • Mechelen
Sint-Lambrechts-Woluwe
Voltijds
Bediende
Permanent
Voltijds

Intro

Miljoenen mensen zijn op de vlucht voor oorlog, honger, vervolging of natuurgeweld. Het merendeel van hen verblijft in derdewereldlanden. Maar ook in België komen mensen toe op zoek naar een nieuwe thuis en een veilige haven. Op vraag van de overheid vangt Rode Kruis -Vlaanderen verzoekers om internationale bescherming op terwijl zij wachten op de uitkomst van hun procedure. Het opvangcentrum in Sint-Lambrechts-Woluwe betreft een transitcentrum waarbij bewoners in hoog tempo komen en gaan. Soms verblijven bewoners daar voor één of enkele nachten en andere bewoners verblijven er een aantal maanden tot ze ergens anders naartoe vertrekken. Rode Kruis-Vlaanderen is een Nederlandstalige organisatie, maar uitzonderlijk in het Opvangcentrum in Sint-Lambrechts-Woluwe is de voertaal Engels. 

Functiebeschrijving

  • Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum.
  • Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners
  • Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners
  • Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de verzoekers om internationale bescherming.
  • Je vervult ad hoc administratieve opdrachten
  • Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement.
  • Je organiseert activiteiten voor de bewoners (o.a. taallessen, sport, …)
  • Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum: je bent ook een deskundig aanspreekpunt voor jouw collega-begeleiders.
  • Als begeleider kan je in één of meerdere deeltaken ingezet worden. Deeltaken waar je mogelijk als begeleider kan instappen zijn:
    • Deeltaak psychosociale begeleiding: je bent vanuit jouw specifieke ervaring en deskundigheid het aanspreekpunt voor de teamleden omtrent psychosociale thema’s binnen de werking van het opvangcentrum:
      • Je ondersteunt de individuele begeleiders bij het voeren van moeilijke gesprekken, je stimuleert een planmatige en methodische aanpak, je helpt bij de omschrijving van klachten van verzoekers om internationale bescherming om doorverwijzing naar externe partners te faciliteren;
      • Je houdt de sociale kaart up-to-date en bouwt de samenwerking met de belangrijkste partners, CLB’s, CAW’s, CGG’s,.. verder uit.
      • Je organiseert en begeleidt praatgroepen en infomomenten (psycho-educatie).
      • Je bouwt een vormingsluik uit rond specifiek psychosociale thema’s.
    • Deeltaak school en vorming: Je werkt binnen de deeltaak school en vorming, waarbij je de inhoudelijke en praktische aspecten van de bewoners inzake onderwijs en vorming opvolgt.
    • Deeltaak activiteiten: Je organiseert vormingsmomenten voor de bewoners, voornamelijk gericht op volwassenen en tieners. Daarnaast werk je sport- en ontspanningsactiviteiten uit voor de bewoners.
    • Deeltaak digitalisering: Je bent binnen het centrum verantwoordelijk voor het digitaliseren van administratie en werkprocessen en opvolgen van de centrumsite (SharePoint);
    • Deeltaak Proceduremedewerker: Je oriënteert mensen in hun nieuwe verblijfplaats en gidst ze deskundig doorheen de procedure (verzoek om internationale bescherming)
      • Je begeleidt de verzoekers om internationale bescherming individueel tijdens hun procedure en zorgt voor sociale, administratieve en juridische begeleiding
      • Je volgt de procedures in het kader van het recht op opvang nauwgezet op
      • Je informeert verzoekers om internationale bescherming over de mogelijkheden tot vrijwillige terugkeer

Jouw profiel

  • Je behaalde minstens een diploma hoger onderwijs in een menswetenschappelijke richting (sociaal werk, orthopedagogie, (toegepaste) psychologie, sociologie, criminologie, readaptatiewetenschappen,…) en hebt ervaring opgebouwd in gesprekstechnieken (en durft in gesprek gaan over gevoelige onderwerpen)
  • Je hebt ervaring in het werken met mensen met een verschillende culturele achtergrond
  • Ideaal heb je al ervaring opgebouwd in het psychosociaal begeleiden van mensen in een kwetsbare situatie (bijvoorbeeld als opvoeder, maatschappelijk werker, consulent, ...).   Relevante stage-ervaing nemen we ook mee in onze evaluatie.
  • Je bent ondernemend en steekt vanaf je start actief de handen mee uit de mouwen.
  • Je bent bereid te werken in een ploegenstelsel met weekendprestaties en bent flexibel.
  • Vloeiend in Engels (zowel geschreven als gesproken).
  • Vaardigheid in het Nederlands en Frans (andere vreemde talen evt. Arabisch, Duits, Dari, Pashtu, Russisch en Spaans) is een plus.
  • Je werkt vlot in verschillende digitale systemen, o.a. MS Office (onder andere Word, Outlook, Excel, Teams, ...), elektronische opvolging van bewonersdossiers. Mocht je al wat wegwijs zijn in MS SharePoint is dit een plus.
  • Je organiseert je werk overzichtelijk en werkt nauwkeurig.
  • Je bent inlevend en diplomatisch, maar kan ook duidelijk grenzen stellen.

Ons aanbod

  • Je werkt in een gemiddelde werkweek van 38u (berekend op kwartaalbasis) met regelmatig avond- en weekendwerk;
  • Contract onbepaalde duur met clausule noodopvang: duur is afhankelijk van opdracht van de overheid in het kader van het organiseren van noodopvang voor verzoekers om internationale bescherming;
  • Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we evalueren alle relevante werkervaring en nemen minstens de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.856,59 Euro bruto per maand (0 jaar werkervaring) en 4.368,90 Euro bruto per maand (31 jaar werkervaring) met premies voor werken in late diensten, werken op zon- en feestdagen en voor ‘ongepland’ werken;
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag;
  • Groepsverzekering en mogelijkheid tot aansluiting bij hospitalisatieverzekering (met persoonlijke bijdrage);
  • Woon-werkverkeer met de trein wordt volledig terugbetaald – in een busabonnement komen we 75% tussen, een netto fietsvergoeding van 0,35€/km; vergoeding overige vervoersmiddelen (auto, moto) is overeenkomstig sectorale en wettelijke regels.

Plaats van tewerkstelling

  • Sint-Lambrechts-Woluwe
Er zijn momenteel geen vacatures die matchen met je zoekopdracht. De 5 meest recente jobs die door Rode Kruis-Vlaanderen zijn geplaatst, worden hieronder voor u weergegeven.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dit zeggen onze collega's

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit volutpat gravida malesuada quam commodo id integer nam.

“An amazing service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

John Carter
Designer at BRIX Templates

“One of a kind service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Sophie Moore
Head of Design at BRIX Templates

“The best service”

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit ultrices scelerisque mi sed interdum lacus tellus in mi orc, netus nisl laoreet phasellus. Pellentesque non nunc placerat mi quis vitae cursus ornare.

Matt Cannon
Developer at BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates
Icon - Elements Webflow Library - BRIX Templates

Solliciteer eenvoudig in 5 stappen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fringilla nunc, amet vitae senectus. A consequat duis nec eu.